تاریخ انتشار: 1395/05/12 14:18
کد خبر: 270457

سعداوی:ازشعار پرسپولیسی ها ناراحت شدم/ داوری عالی بود؛ آن توپ گل نشد

سرمربی فولاد خوزستان گفت: از شعار هواداران پرسپولیس ناراحت شدم اما به دل نمی گیرم؛ من روزهای خوبی در این تیم داشتم.
 سعداوی:ازشعار پرسپولیسی ها ناراحت شدم/ داوری عالی بود؛ آن توپ گل نشد

نعیم سعداوی در گفت و گو با کاپ، درباره تساوی تیمش مقابل پرسپولیس تهران و همچنین عملکرد فولاد در دو هفته ابتدایی لیگ شانزدهم اظهار داشت: در بازی اول مقابل ماشین سازی ما حق مان برد بود و بدشانسی آوردیم. موقعیت های خوبی روی دروازه ماشین سازی خلق کردیم که این توپ ها تبدیل به گل نشد و همچنین عواملی دیگر دخالت داشت که نتوانستیم نتیجه ای که شایسته آن بودیم را به دست آوریم.

مقابل پرسپولیس کار بزرگی کردیم

وی در ادامه افزود: از هفته اول گذشتیم. با توجه به شناخت بسیار خوبی که از پرسپولیس داشتیم با برنامه و تاکتیک خاصی به مصاف این تیم آمدیم و به خوبی آنها را کنترل کردیم. ما در ضد حمله ها برنامه ریزی خاصی انجام داده بودیم و در نهایت از این طریق به گل هم رسیدیم. تیم ما نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته و جوان های مستعد و جویای نامی به جمع ما اضافه شدند. گرفتن یک امتیاز از تیم بزرگ پرسپولیس دربرابر هواداران پرشورش کار بسیار بزرگی است. به همین دلیل از بازیکنانم و نحوه بازی شان کاملا راضی هستم. اگر زمان کافی در اختیار ما قرار داده شود می توانیم در ادامه با تقویت تیم ما، فولاد را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.

هواداران در تمرینات هم حاضر می شوند

سرمربی فولاد خوزستان درباره رابطه خوبی که بازیکنان این تیم با او برقرار کردند بیان داشت: این یکی از موضوعاتی بود که برای من اهمیت ویژه ای دارد. در به وجود آمدن رابطه خوب من و بازیکنانم، بزرگترهای تیم نقش مهمی را ایفا کرده اند. ما علی رغم مشکلاتی که داریم در قالب یک تیم تلاش می کنیم تا از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنیم. درهر شرایط با هم هستیم. باور نمی کنید اگر به شما بگویم در تمام جلسات تمرینی ما با وجود گرما و رطوبت بالای هوا تماشاگران به محل تمرین مان می آیند و تشویق مان می کنند. جا دارد همین جا از آنها تشکر ویژه ای کنیم.

شعا هواداران پرسپولیس ناراحتم کرد اما به دل نمی گیرم

وی درباره شعار هواداران پرسپولیس علیه او تصریح کرد: نمی توانم بگویم ناراحت نشدم.  روزها و سال های بسیار خوبی را درتیم پرسپولیس پشت سر گذاشتم و خاطرات خوبی با هواداران این تیم دارم. ناراحت شدم اما به دل نمی گیرم. مهم نیست و این چیزها می گذرد. به خاطر شرایط بازی طبیعی بود که این اتفاق بیفتد. اما چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد این است که من سرمربی فولاد خوزستان هستم و با تمام وجودم برای موفقیت این تیم تلاش می کنم.

ضد فوتبال نه، تاکتیکی بازی کردیم

سعداوی در پاسخ به ادعای هواداران پرسپولیس مبنی بر اینکه فولاد ضدفوتبال بازی کرد اذعان داشت: بازی که ما دیشب ارائه کردیم کاملا تاکتیکی بود. انتظار نباید داشت که مقابل تیمی مانند پرسپولیس که منتخب تیم ملی بود بازی بازی را ارائه دهیم. ما براساس تفکرات خاصی وارد زمین شدیم. نه از لحاظ بودجه، نه از لحاظ بازیکن و سرمربی ما با پرسپولیس قابل قیاس نبودیم و طبیعی بود که این طور بازی کنیم. شما حتی اگر بازی های یورو را هم نگاه کرده باشید بزرگ ترین تیم ها هم گاهی اوقات با تمام بازیکنانشان دفاع می کردند و دیگر مانند گذشته نیست که همه تیم ها هجومی بازی کنند. باز هم می گویم از تمام بازیکنانم راضی هستم چراکه خیلی از آنها برای اولین بار به ورزشگاه آزادی آمده بودند و توانستند 90 دقیقه مقابل پرسپولیس پایاپای بجنگند و بدوند.

سید علی از بهترین داوران ایران است

وی درباره صحبت هایش پیش از بازی مبنی براینکه داور بازی فغانی بوده و کمیته داوران این داور را عوض کرده است و همچنین صحبت های فریدون اصفهانیان در این باره، تاکید کرد: من به یکی از سایت های ورزشی در این باره استناد کردم و گفتم که شنیده ام فغانی داور این بازی بوده است. هیچ گاه من با اطمینان حرفی را نزدم و اصت و سقم این قضیه مطمئن نبودم. اتفاقا سیدمهدی سیدعلی داوری است که بسیار خوب او را می شناسم. ایشان از جوان ترین و بهترین داوران حال حاضر فوتبال ایران هستند. شما اگر به کارنامه من نگاه کنید متوجه می شوید هیچ گاه درباره مسائل داوری مشکل یا پرونده ای نداشتم چراکه وظیفه من نیست در این باره نظر بدهم.

داوری عالی بود؛ آن توپ گل نشد

سرمربی فولاد درباره اعتراض پرسپولیسی ها به داوری و همچنین صحنه مشکوک به پنالتی گفت: در آن صحنه اصلا پنالتی رخ نداد. اگر این گونه باشد در بازی اول و در دقیقه 26 باید برای ما پنالتی گرفته می شد. یکی از گل های ماشین سازی از روی یک ضربه کرنر حاصل شد که اصلا کرنری در کار نبود. گل اول آنها هم به خاطر خطایی صورت گرفت که بازیکن ما انجام داده بود که در آن هم جای بحث است. بازیکن ماشین سازی هم بعد از پنالتی که روی بازیکن ما اتفاق افتاد باید کارت زرد می گرفت که این طور نشد. به نظرم باید عادلانه کارشناسی صورت گیرد و بین تیم ها تبعیض قائل نشوند.

وی درباره صحنه ای که پرسپولیسی ها معتقدند توپ از خط دروازه فولاد عبور کرده است، خاطرنشان کرد:ما از دیشب تا به الان چندین بار آن صحنه ا دیده ایم و می توانم بگویم این توپ اصلا تبدیل به گل نشد.

خواتسم بازی مان با ذوب آهن به تعویق بیفتد

سعداوی در پایان گفت: این هفته با ذوب آهن بازی داریم. ما یک روز دیرتر از آنها بازی کردیم و الان هم در تهران هستیم و هنوز به اهواز برنگشتیم. از سازمان لیگ وشخص آقای کاظمی که بسیار زحمتکش هستند می خواهم در این باره تجدیدنظر کنند. ما درخواست داده ایم بازی مان را به جای جمعه به یکی از روزهای شنبه یا یکشنبه انتقال دهند که امیدوارم موافقت شود.

منبع : کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6xxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو-سعداوی/ فولاد رنگ امتیاز را می بیند؟