تاریخ انتشار: 1395/05/12 14:20
ویسی تیم خوبی جمع کرده و امیدوارم با همین همدلی پیش برویم
کد خبر: 270455

بصیرت: بازیکنان سپاهان ما را روسفید کردند/ عقیلی کاپیتان دوم ماست که امیدوارم برگردد

مربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که بازیکنان این تیم با نمایش خوبی که مقابل نفت تهران داشتند، این تیم را روسفید کرده‌اند.
 بصیرت: بازیکنان سپاهان ما را روسفید کردند/ عقیلی کاپیتان دوم ماست که امیدوارم برگردد

 مجید بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی تیم سپاهان مقابل نفت تهران در دیدار هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: این پیروزی برای ما از چند جهت حائز اهمیت بود. ما پس از شکست در خانه مقابل پدیده باید برمی‌گشتیم و این پیروزی ما را بازگرداند. از ابتدا به تهران آمده بودیم که باخت هفته اول در خانه را جبران کنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی با اشاره به موضوع دیگری که برای سپاهان اهمیت زیادی داشت، افزود: ما بازیکنان جوانی مانند آرمین سهرابیان، رضا میرزایی و... را داریم که در تیم امیدمان بودند و اکنون به تیم بزرگسالان اضافه شده‌اند. با حضور این بازیکنان میانگین سنی تیم خیلی پایین آمده و تیم به خوبی با بازیکنان باتجربه تلفیق شده است. پس دیداری مقابل دیدار با نفت برای ما اهمیت زیادی داشت که این بازیکنان جوان‌مان به‌خوبی محک بخورند. خوشبختانه عبدالله ویسی تیم خوبی را جمع کرده و امیدوارم بتوانیم با همین همدلی جلو برویم. باید از هواداران تیم‌مان هم که از اصفهان به تهران آمده بودند و تا آخرین دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند، تشکر کنم. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل با عملکردی خوب محبت هواداران‌مان را جبران کنیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به جنگندگی بالای بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان ما با عشق به سپاهان و تیم‌شان در زمین جنگیدند و تلاش کردند. به‌طور مثال فرید بهزادی‌کریمی در اواسط بازی از ناحیه سر دچار شکستگی شد. سر او شکافته شده بود و خون جاری می‌شد، اما با همان وضعیت تا دقیقه 90 هم بازی کرد. این بچه‌ها ما را رو سفید کردند.

بصیرت درباره اینکه پیروزی مقابل نفت با گل فرید بهزادی‌کریمی رقم خورد تا پای این بازیکن هم به گلزنی باز شود، خاطرنشان کرد: ما پیروزی خوبی کسب کردیم. زمانی هست که شما روی شانس و اقبال به پیروزی می‌رسید، اما در بازی مقابل نفت ما شایستگی پیروزی را داشتیم. با تمام احترامی که برای تیم نفت و تیم خوبی که علی دایی جمع کرده، قائلیم اما حق‌مان برد بود و کارشناسان هم می‌توانند به این مسئله اذعان داشته باشند. درباره بهزادی‌کریمی هم صحبت این بود که این بازیکن آماده نیست و نمی‌تواند به سپاهان کمک کند، اما او تمرینات را مرتب پشت سر گذاشت و به شرایط آرمانی برگشت و در دیدار با نفت، هم توانست گلزنی کند و هم 90 دقیقه در زمین جنگید.

وی درباره بازگشت احسان حاج‌صفی به سپاهان و تقویت شدن این تیم گفت: به‌نظرم موردی که این فصل در سپاهان با فصل گذشته تفاوت دارد، وضعیت تیم است. فصل گذشته و در شروع فصل آقای فرکی تیم خوبی بسته بود، تیمی کامل که قهرمان شده بود، اما پس از اردوی ترکیه محرم نویدکیا جدا شد، پس از آن پادوانی و شیمبا به مشکل خوردند و بعد از آن هم احسان حاج‌صفی تیم را ترک کرد. در ادامه هم مهدی شریفی را از دست دادیم، اما این فصل شرایطی به‌وجود آمد که تیم کامل شد و بازیکنان یکی‌یکی آمدند. ابتدا محرم اضافه شد و حالا احسان بازگشته است که این می‌تواند برای ما خیلی خوب باشد.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه در راستای این بازگشت‌ها آیا هادی عقیلی هم به سپاهان باز می‌گردد یا نه، اظهار داشت: هادی کاپیتان دوم تیم ماست. احترام زیادی برای او قائلم و ان‌شاءالله شرایطی به وجود بیاید که این بازیکن هم به جمع ما برگردد و احتمال آن وجود دارد.

بصیرت درباره احتمال بازگشت علی کریمی به این تیم نیز گفت: هنوز ITC کریمی برای باشگاه کروات صادر نشده و احتمال بازگشت او هم وجود دارد. پدرو هنریکه اولیویرا، بازیکن جدید‌مان هم مصدومیتی داشت که پس از پایان این مصدومیت باید برگردد.

وی درباره مشکلی که برای دنیل نوروزی به وجود آمده و اینکه آیا او به تیم‌های نظامی می‌پیوندد، خاطرنشان کرد: مشکلی که برای دنیل به وجود آمد این بود که نظام وظیفه اعلام کرد او باید به خدمت سربازی برود. البته ما قانون را نمی‌دانیم، اما این بازیکن در دانمارک دوران آموزشی خدمت سربازی را دیده و نمی‌دانیم شهروندی که در خارج از کشور بزرگ شده، باید به خدمت برود یا نه. دنیل پسری فوق‌العاده با ادب، باشعور است و مانند خانواده خودمان او را دوست داریم. در دوران آماده‌سازی آسیب‌دیدگی سختی برای او به‌وجود آمد که همه ما را نگران کرده بود، اما باشگاه تا آخرین مرحله روند درمانی او را پیگیری می‌کند. حالا هم که نتوانست در سپاهان بازی کند به دانمارک باز می‌گردد، اما اگر بخواهد در ایران به فوتبال خود ادامه بدهد باید راهی تیم‌های نظامی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqlrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ویسی: برنامه‌های مدنظر خود را پیاده کرده و سه امتیاز کسب گرفتیم