تاریخ انتشار: 1395/05/12 14:26
این تیم 4 هفته به آخر قهرمان لیگ می‌شود
کد خبر: 270449

فرشاد پیوس: پرسپولیسی‌ها نگران نباشند

علیرغم مساوی برابر فولاد، فرشاد پیوس بهترین گلزن همه ادوار فوتبال باشگاهی در ایران می‌گوید این پرسپولیس به شکلی فاحش از همه تیم‌ها بهتر است و قهرمان لیگ برتر می‌شود.
فرشاد پیوس: پرسپولیسی‌ها نگران نباشند

فرشاد پیوس که بازی 2 تیم پرسپولیس و فولاد  را به دقت بررسی کرده می‌گوید هنوز آثار بدنسازی در ساق بچه‌ها هست اما در شرایط عادی همین تیم هم باید برابر فولاد با چند گل برنده می‌شد. البته فولاد تیمی خوب بود ویک بازی منطقی و حساب شده کرد اما در لیگ امسال بی تردید هیچ تیمی نمی‌تواند گزندی برای پرسپولیس ایجاد کند.

فرشاد پیوس ادامه می‌دهد سوییچ سرخها از دفاع به حمله خیلی سریع و حساب شده است، ضمن این که پرسپولیس در آغازهای مجدد و استفاده از کناره‌های زمین بسیار با تدبیر و عالی رفتار می‌کند.

پیوس، وحید امیری را بهترین بازیکن پرسپولیس برابر فولاد دانسته و می‌گوید بهتر است وحید امیری به جای نوک حمله در کناره‌ها بازی کند و در نوک حمله طارمی به میدان برود.

فرشاد پیوس دفاع تیم را نقطه ضعف تیم دانسته و می‌گوید این دفاع تازه به این شکل شروع به کار کرده و قول می‌دهم در همین دفاع هم پرسپولیس صاحب بهترین عملکرد در لیگ برتر امسال باشد.

پیوس تراکتورسازی، استقلال، سپاهان  و استقلال خوزستان را به ترتیب 4 تیم خوب لیگ برتر بعد از پرسپولیس می‌داند. او می‌گوید هواداران پرسپولیس اگر صبور باشند به زودی تیمی بهتر از سال قبل را برای سرخ‌ها خواهند دید.

 

منبع : ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gzx7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



60 امتیاز برانکو از 30 حضور آخر در لیگ برتر