تاریخ انتشار: 1395/05/14 10:20
کد خبر: 270069

خوردبین:پرسپولیسی بازی کنیم داورهم متوقف مان نمیکند/از رضاییان بی خبرم

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: بازی آسانی در تبریز پیش رو نداریم اما چاره ای هم جز کسب پیروزی دراین دیدار نیست.

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: بازی آسانی در تبریز پیش رو نداریم اما چاره ای هم جز کسب پیروزی دراین دیدار نیست.

محمود خوردبین در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس پیش از حضوردر هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از بازی با فولاد تمرینات تیم به صورت منسجم و هماهنگ برگزار شده و همه اعضای تیم در شرایط خوبی به سر می برند. به تبریز می رویم تا یک مسابقه جانانه را برابر گسترش انجام دهیم.

وی افزود: متاسفانه در بازی با فولاد به حق مان نرسیدیم. بچه های تیم خیلی زحمت کشیدند اما تاکتیک دفاعی فولاد و بازی بسته آنها مانع از گلزنی مهاجمان و هافبک هایمان شد. با این همه فکر می کنم مقابل گسترش که فوتبال را هجومی تر بازی می کند راحت تر بازی کنیم. اصولاد پرسپولیس مقابل تیم هایی که فوتبال بازی می کنند نتایج بهتری کسب می کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گسترش فولاد خاطرنشان کرد: این تیم فصل قبل هم جزو معدود تیم هایی بود که فوتبال بازی می کرد. سرمربی جوان و خوش فکری دارد که قطعا نمی خواهد در خانه به ما امتیاز بدهند. گسترش از دروازه بان خوبی هم بهره می برد اما ما نیز در ترکیب تیم مان بازیکنان گلزن قابلی همچون طارمی را داریم. فکر می کنم بازی با گسترش یکی از مسابقات زیبای هفته سوم باشد.

خوردبین در این باره که آیا در تبریز نگران مباحث داوری خواهد بود پاسخ داد: اشتباه داوری همیشه بوده و تا ابد هم خواهد بود. ما باید خودمان نتیجه را درون زمین برای تیم رقم بزنیم و هر زمان این گونه بوده حتی اشتباه داوری هم نتوانسته مانع از موفقیت پرسپولیس شود. اگر پرسپولیسی بازی کنیم قطعا داور هم نمی تواند مانع از موفقیت مان شود. حتم دارم تیم ما در تبریز با دست پر به تهران بر می گردد.

سرپرست پرسپولیس در این باره که رامین رضائیان به این تیم بر می گردد یا نه بیان داشت: مدیریت باشگاه در این باره تصمیم گیری می کند. سرمربی تیم هم که نقطه نظراتش را بیان کرده است .درباره رضائیان هیچ کس به من حرفی نزده که اسمش را به لیست بازیکنان اضافه کنم یا نه. قطعا اگر خبری در این باره باشد از طرف باشگاه اعلام خواهد شد.

خوردبین در پایان تاکید کرد: خوشبختانه پرسپولیس در همه شهرهای ایران طرفدار دارد و امیدوارم در بازی تبریز هم هواداران پرسپولیس ما را تنها نگذارند. قطعا حضور آنها می تواند کمک شایانی به بازیکنان ما کند تا بتوانیم با کسب هر سه امتیاز هم جایگاه مان را در جدول ارتقا دهیم و هم دل هواداران مان را شاد کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr65z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوردبین: رضاییان عذرخواهی کرده و بازیکن پرسپولیس است/ دو بازیکن اوکراینی از بهترین نفرات هستند