تاریخ انتشار: 1395/05/14 12:46
کد خبر: 270016

گل محمدی تا اطلاع ثانوی از همراهی سبز پوشان محروم است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در اقدامی عجیب از سوی باشگاه محروم شد تا به نوعی محترمانه اخراج شود.
گل محمدی تا اطلاع ثانوی از همراهی سبز پوشان محروم است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، با وجود اینکه تنها 2 هفته از شروع رقابت های لیگ شانزدهم گذشته است، مدیران باشگاه ذوب آهن در اقدامی غیرمنتظره یحیی گل محمدی را از هدایت سبزپوشان اصفهانی محروم کردند.

 

پس از آنکه سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در رسانه ها مصاحبه هایی را ضد کادرفنی و بازیکنان این تیم انجام داد، یحیی گل محمدی به مصاحبه های آذری واکنش نشان داد و همین موضوع سبب شد تا یحیی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه ذوب آهن قرار بگیرد.

 آذری گفته بود گل محمدی و بازیکنان باید در قبال نتایج پاسخگو باشند و جواب هواداران تیم ذوب آهن را بدهند و در ادامه درباره  اینکه گل محمدی گفته بود رضاییان را می خواهد، اعلام کرد سرمربی تیم 2 سال پیش رضاییان را نخواسته بود اما اکنون خواستار جذب این مدافع شده است!؟

 

اظهارات تند آذری، سبب شد گل محمدی به این موضوع واکنش نشان دهد و یحیی نیز در مصاحبه ای تند از اقدامات باشگاه و کم کاری های مدیران صحبت کرد تا درگیری این 2 بالا بگیرد.

 

این موضوع ادامه پیدا کرد تا اینکه در آخرین ساعات چهارشنبه شب سرمربی ذوب آهن از سوی هیات مدیره باشگاه تا اطلاع ثانوی از همراهی سبز پوشان محروم شد و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت.

 

 

در اطلاعیه باشگاه ذوب آهن آمده است کمیته انضباطی و هیات مدیره باشگاه باید درباره گل محمدی تصمیم بگیرند و تا آن زمان گل محمدی حق حضور در تمرینات و بازی ها را ندارد.

 

شاید مسئولان ذوب آهن با این تصمیم غیرمنتظره خواهان جدایی گل محمدی شده اند. باید منتظر واکنش این سرمربی باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjazo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با یحیی اختلاف ندارم ولی باید معضل تیم حل شود/ شرط جذب رضائیان