تاریخ انتشار: 1395/05/14 13:35
کد خبر: 270001

آذری: گل محمدی موقتا تیم را همراهی نمی کند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: یحیی گل محمدی هنوز سرمربی ذوب آهن است و از این عنوان برکنار نشده است.
آذری:  گل محمدی موقتا تیم را همراهی نمی کند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سعید آذری درباره تصمیم باشگاه ذوب آهن در ارتباط با محرومیت یحیی گل محمدی اظهار داشت: گل محمدی برخلاف آنچه در قراردادشان وجود دارد عمل کرده و به مفاد قراردادش پایبند نبوده است.

وی افزود: همه ارکان باشگاه می دانند که مصاحبه علیه این مجموعه تبعات انضباطی به همراه خواهد داشت. یکی هم ماده 6 آیین نامه انضباطی باشگاه است که در این قبیل موارد اعمال می شود. صحبت های مالی در تمام باشگاه ها مطرح می شود و مطالبی که مطرح می شود مربوط به باشگاه هایی است که نمی توانند خوب مطالبات را پرداخت کنند.

آذری در واکنش به این پرسش که برخی این تصمیم را عجیب می دانند گفت: شاید به نظر عجیب باشد اما در فوتبال حرفه ای اصلا عجیب نیست چرا که مصاحبه آقای گل محمدی با یکی از خبرگزاری ها مبنی بر زیر سوال بردن وضعیت مالی باشگاه برخلاف مفاد قرارداد ایشان بود و نباید این اتفاق می افتاد.

وی افزود: ایشان در این مسئله سابقه دار هستند و با توجه به اینکه تاکنون چند بار نسبت به تصمیمات مختلف، هیات مدیره را زیر سوال بردند بالاخره این تصمیم گرفته شد تا درباره ایشان تصمیم گیری شود.

آذری در این باره که گل محمدی با ذوب آهن نتایج موفقیت آمیزی گرفته افزود: آقای گل محمدی با توجه به اینکه اینجا حضور داشت موفقیت هایی را به دست آورد. البته هرگز نباید پشتیبانی این باشگاه را هم در این باره نادیده گرفت و تمام موفقیت ها را به پای آقای گل محمدی گذاشت. هر موفقیتی بدست آمده متعلق به همه ارکان باشگاه ذوب آهن است. این را هم باید در نظر گرفت که وقتی قرارداد بسته می شود در آن بندهایی است که نباید بر آن اساس این مصاحبه ها را انجام می داد.

مدیرعامل ذوب آهن اضافه کرد: ایشان دعوت شدند به کمیته انضباطی باشگاه و فعلا فقط یک جلسه از همراهی تیم محروم شدند. قرار است در جلسه حضور پیدا کنند و  یکشنبه آینده توضیحات می دهند. ایشان موقتا تیم را همراهی نمی کند ولی از سمت خود برکنار نشده و کماکان مربی موفق ما خواهد بود. البته اگر گل محمدی یکشنبه در جلسه حضور پیدا نکند تصمیم دیگری درباره ایشان می گیریم. فعلا در بازی فردا مجتبی حسینی سکان هدایت تیم ما را به عهده دارد و انشاالله که تیم هم موفق باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gxme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی تا اطلاع ثانوی از همراهی سبز پوشان محروم است