تاریخ انتشار: 1396/01/25 13:38
کد خبر: 217202

پرسپولیس نیمکت خوبی ندارد/ محرمی یک خط جلوتر بازی کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم نیمکت خوبی برای بازکردن گره در مسابقات آسیایی ندارد.
پرسپولیس نیمکت خوبی ندارد/ محرمی یک خط جلوتر بازی کند

ضیاء عربشاهی با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر الریان قطر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و تساوی با این تیم، گفت: پرسپولیس در نیمه اول کمی سردرگم بود اما با این حال رفته به رفته در بازی بهتر شد و باعث شد تا الریان وارد فاز دفاعی بشود. این تیم قطری در تمام خطوط بازیکنان خوبی داشت اما پرسپولیس هم بد نبود.

 

وی در مورد پنالتی «چیپ» مهدی طارمی د ر این مسابقه خاطرنشان کرد: این نوع چیپ زدن ها تبحر می خواهد که با بی دقتی طارمی این پنالتی هدر رفت. البته من طارمی را مقصر نمی دانم. مقصر برانکو است که در حضور بازیکنانی همچون ماهینی، کامیابی نیا، وحید امیری، سروش رفیعی و محسن مسلمان پنالتی را به طارمی داد تا بزند.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ما پیش از مسابقات آسیایی بارها گفتیم که لیگ قهرمانان حساس تر از مسابقات لیگ ایران است و باید برای این مسابقات تقویت شویم اما نیمکت پرسپولیس آنطور که باید تقویت نشد.

 

وی در مورد اینکه پرسپولیس در گل زدن چندان موفق نیست اضافه کرد: باید بازیکن از نظر روحی و روانی شرایط ایده آلی داشته باشد. به اعتقاد من طارمی باید هر روز اضافه تمرین چارچوب شناسی کار کند چرا که این گل نزدن ها فقط با تمرین مداوم حل می‌شود و ضریب اشتباه را کم می کند. این گل نزدن های طارمی به برنامه های مربی هم باز می گردد که باید تمرینات گلزنی اضافه را در برنامه این بازیکن قرار دهد.

 

عربشاهی در مورد شانس صعود پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: از خدایمان است که تیم محبوبمان صعود کند اما متاسفانه پرسپولیس نیمکتی ندارد که در مواقع گره خوردن بازی، به کار این تیم بیاید. ما در دفاع وسط دو بازیکن بیشتر نداریم و سایر بازیکنان نیمکت جوان هستند. البته این را نیز بگویم که به اعتقاد من اگر صادق محرمی یک خط جلوتر بازی کند درفاز هجومی بهتر می تواند به کمک پرسپولیس بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27m8dd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو، متهم ردیف اول تا سوم