تاریخ انتشار: 1395/05/15 12:54
بعضی مربیان 6 نفر از تهران همراه خود می‌آورند
کد خبر: 269826

خطیبی: «آندو» پیشنهاد 6 میلیاردی داشت/ بازیکن 30 میلیون تومان نمی‌ارزد، 500 میلیون قرارداد می‌بندد

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: باید به جای گیر دادن به مبلغ قرارداد کاپیتان تیم ملی، به بازیکنی گیر داد که بلد نیست استپ کند.
خطیبی: «آندو» پیشنهاد 6 میلیاردی داشت/ بازیکن 30 میلیون تومان نمی‌ارزد، 500 میلیون قرارداد می‌بندد

رسول خطیبی با حضور در برنامه ورزش‌ومردم، در مورد حواشی ایجاد شده در رابطه با انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان که نشان می‌داد آندرانیک تیموریان گران‌ترین بازیکن لیگ است، اظهار داشت: نمی‌دانم هدف از اعلام رقم قراردادها چیست. کاپیتان دوم تیم ملی ژاپن قرارداد 25 میلیون دلاری بسته و این رقم برای «آندو» که کاپیتان تیم ملی اول آسیا است، کم است.

وی ادامه داد: تیموریان دو سال قبل از لیگ قطر پیشنهاد 6 میلیون دلاری داشت. ما باید ارزش بازیکنانمان را حفظ کنیم و بهتر است به بازیکنانی گیر بدهیم که بلد نیستند استپ کنند اما قرارداد 500 میلیون تومانی می‌بندند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در مورد بازی در زمین باغشمال تبریز تصریح کرد: به خاطر شرایط ورزشگاه یادگار امام (ره) در چند بازی اول نمی‌توانیم در این زمین بازی کنیم ولی امیدوارم به زودی شرایط آنجا برای بازی آماده شود.

خطیبی درباره رقم قرارداد آندرانیک تیموریان با ماشین سازی گفت: آندو حتی نسبت به بقیه بازیکنان پول کمتری گرفته است شما در نظر بگیرید که آندو کاپیتان تیم ملی است که در جام جهانی بازی کرده و لژیونر بوده است و نباید به مبلغ او گیر بدهیم. باید به بازیکنی گیر داد که 30 میلیون تومان هم نمی‌ارزد اما 500 میلیون تومان با او قرارداد می‌بندند.

وی درباره زمین باغشمال که بازی‌های ماشین سازی در آن انجام می‌شده، افزود: به نظر من چمن آنجا بیمه شده است. سال‌های قبل در سرمای هوا، زمین ورزشگاه یادگار امام (ره) خراب می‌شد اما شاید چند هفته اول لیگ نتوانیم آنجا بازی کنیم اما بعد از هفته پنجم، ششم زمین خوبی در اختیار خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پایان در مورد مخالف بودن با حضور مربیان غیر بومی در تبریز گفت: اختلاف نظر من بر سر این است که مربیانی که به تبریز می‌آیند برای این پیشکسوتان هم ارزش قائل شوند و آنها را کنار خود قرار دهند تا چیزی یاد بگیرند ولی ما می‌بینیم مربیانی به تبریز می‌آیند هر 6 نفر همکار خود را از تهران می‌آورند.

 

منبع : میزان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jx6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیبی: من نگران فوتبال تبریزم/ تراکتور و ماشین سازی رقیب نیستند