تاریخ انتشار: 1396/02/05 09:10
کد خبر: 214959

زمان، علیه رامین رضاییان

زمان، علیه رامین رضاییان
هنوزهم باورش برای خیلی از هواداران پرسپولیس سخت است که چطور در حساس‌ترین مقطع فصل، برانکو به همین راحتی روی نام رامین رضاییان خط قرمز کشید و حتی با وجود اصرار پیشکسوتان باشگاه هم حاضر به برگرداندن او نشد. همه می‌دانند که قرمزها در این فصل با کمبود شدید بازیکن مواجه بودند و نیمکت‌شان از مهره‌های قابل اتکا خالی بود. در این شرایط دفاع راست تیم ملی خیلی می‌توانست به کار تیم بیاید و به ویژه شاید در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به سرخ‌‌ها کمک می‌کرد اما حرف برانکو در مورد رامین «یک کلام» بود و به هیچ‌وجه حاضر نشد از آن برگردد. در آن مقطع برخی‌ها تصور کردند صرفا پای حب و بغض شخصی در میان است و برانکو هنوز نتوانسته کینه‌اش از رضاییان را فراموش کند اما هرچه بیشتر زمان گذشت، دلایل تصمیم برانکو روشن‌تر شد.
شاید پیش از این چون هنوز حلقه ارتباط رضاییان با باشگاه پرسپولیس به طور کامل پاره نشده بود، خیلی‌ها رغبت نمی‌کردند رفتاری نشان بدهند که حاکی از اختلاف‌شان با این بازیکن باشد اما از زمان صدور رضایتنامه مدافع یاغی، پرده‌ها به طور کامل فرو افتاده است. خود برانکو در برنامه نود گفت رضاییان چندین مورد بی‌انضباطی در تیم داشته که با آنها مماشات شده اما در امارات چوب خطش پر شد و دیگر جای برگشت نداشت. این موضوع را بعدتر کریم باقری هم تایید کرد. موضوع وقتی جالب شد که فرشاد احمدزاده در یک واکنش ناخودآگاه به سوال گزارشگر نود در مورد «وصله ناجور پرسپولیس» از عبارت معنادار «رفت» استفاده کرد! البته احمدزاده بعدا سعی کرد با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از دل رامین در بیاورد اما واضح بود که این اتفاق رخ نخواهد داد. آخرین فاز از رویارویی کامل پرسپولیسی‌ها با رضاییان هم در فضای مجازی اتفاق افتاد؛ جایی که مدافع مغضوب در اقدامی عجیب پست تبریکش به مناسبت قهرمانی پرسپولیس را حذف کرد و البته تمامی بازیکنان این تیم در تصمیمی مشترک رامین را آنفالو کردند! سوال این است که آیا واقعا نگه داشتن چنین بازیکنی می‌توانست به «صلاح» باشد؟
پرسپولیس دو هفته بعد بازی مرگ و زندگی‌اش را برابر الوحده امارات برگزار می‌کند؛ مسابقه‌ای که شاید منجر به حذف سرخ‌ها از لیگ قهرمانان آسیا شود و فصل شیرین آنها را با تلخی به پایان ببرد. حتی اگر این اتفاق هم رخ بدهد، باز دشوار می‌توان به تصمیم برانکو برای تسویه تیمش احترام نگذاشت. او حفظ انضباط، همدلی و یکپارچگی تیم را به هر چیز دیگری ترجیح داد و این شاید غنیمت مهمی برای آینده پرسپولیس باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvnwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو؛ منطقی یا احساسی؟!