تاریخ انتشار: 1396/02/05 09:46
کد خبر: 214955

وقتی پرسپولیسی ها دیگر برای رامین رضاییان دلتنگی نمی کنند

وقتی پرسپولیسی ها دیگر برای رامین رضاییان دلتنگی نمی کنند

صادق محرمی با ارائه یک بازی بسیار خوب در برابر الهلال نشان داد که نبودن رامین رضاییان، خللی در کار پرسپولیس ایجاد نکرده است.

محرمی 21 ساله که ابتدای فصل فکرش را هم نمی کرد تا انتهای فصل به بازیکن اصلی پرسپولیس بدل شود و در یک بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز مانند بازی برابر الهلال هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد حالا آنقدر خوب بازی می کند که دیگر معترضانی که معتقد بودند کنار گذاشتن رامین رضاییان به پرسپولیس ضربه می زند هم خیالشان از جانب جناح راست پرسپولیس کاملا راحت شده است.

در روزی که در غیبت سیدجلال، ماهینی در قلب خط دفاعی انجام وظیفه می کرد، محرمی در سمت راست خط دفاعی نمایش خوبی برابر الهلال ارائه داد. محرمی در این بازی بیش از 80 بار صاحب توپ شد، 42 پاس داشت که 85 درصد آنها به مقصد رسیدند و 6 تکل موفق هم به نام خود ثبت کرد. این بازیکن همچنین با نفوذهایش توانست چند موقعیت خوب برای پرسپولیس در این بازی ایجاد کند.

اگرچه پرسپولیس در این بازی نتوانست از فرصت هایش استفاده ببرد و نهایتا با تساوی بدون گل، شانس هایش برای رسیدن به دور بعد لیگ قهرمانان کم رنگ شد اما اگر صادق پرسپولیس و دیگر بازیکنان پرسپولیس بتوانند در آخرین بازی سرخپوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم عملکرد خوبی مانند بازی با الهلال داشته باشند و البته در زمینه گلزنی هم خوب عمل کنند، شاید با خوش اقبالی پرسپولیس بتواند راهی دور بعد لیگ قهرمانان آسیا بشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmlyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صادق محرمی و انتظاری که از او می‌رود