تاریخ انتشار: 1396/02/05 11:09
کد خبر: 214939

سوشا مکانی در نروژ هم «درست» نشد؛ مثل پرسپولیس از تیم نروژی جدا شد

«نمی توانم در نروژ بمانم». سوشا مکانی این جمله را پس از انتشار خبر قطع همکاری اش با باشگاه استروم گودست اعلام کرد.
سوشا مکانی در نروژ هم «درست» نشد؛ مثل پرسپولیس از تیم نروژی جدا شد

سوشا مکانی که دوران حضورش در پرسپولیس با حاشیه های زیادی همراه بود پس از اینکه به دلیل پوشیدن یک شلوار عجیب به مدت 99 ماه از حضور در فوتبال ایران محروم شد با کمک واسطه های فوتبالی به تیم میوندالن نروژ پیوست تا لژیونر شود. حضور او در این تیم چندان زیاد طول نکشید و او به تیم گمنام دیگری به نام استروم گودست پیوست. اما سوشا در این تیم نیز توفیق چندانی به دست نیاورد تا اینکه چند روز پیش شنیدیم او با این تیم هم قطع همکاری کرده است.

مکانی در این تیم یک نیمکت نشین تمام عیار بود و سرمربی این تیم اعتقاد چندانی به وی نداشت. اما در حالی که مکانی ادعا می کند به دلیل نیمکت نشینی های بی دلیل با این تیم قطع همکاری کرده است اکنون خبرهای دیگری از نروژ به گوش می رسد. شنیده می شود سرمربی تیم استروم گودست سوشا را به دلیل بی انضباطی در تمرین، گوش نکردن به توصیه های مربیان و همچین حضور در تمرینات با تاخیر نیمکت نشین کرده و در نهایت از مسئولان باشگاه درخواست کرده او را به طور کلی کنار بگذارند.

در واقع باید گفت سوشا مکانی از این تیم اخراج شده است. مقصد بعدی او اگر بخواهد در اروپا بماند چیزی بهتر از دسته دوم کشورهای اسکاندیناوی نخواهد بود اما در صورت بازگشت به ایران همچنان می تواند در لیگ برتر بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovrqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای حاشیه در ایران و پرسپولیس؛ پرسپولیس هم خانه اول و آخر من است
بی حاشیه در اروپا!