تاریخ انتشار: 1395/05/15 20:41
نظرم درباره رضاییان تغییر نکرده
کد خبر: 269724

برانکو: به اندازه 15 سال پیش حقوق می‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد تیمش کار سختی مقابل گسترش فولاد دارد.
برانکو: به اندازه 15 سال پیش حقوق می‌گیرم

برانکو ایوانکوویچ  در نشست خبری قبل از دیدار گسترش فولاد و پرسپولیس حضور یافت و درباره این مسابقه توضیحاتی را ارائه کرد.

خاطرات خوبی از تبریز دارم

قبل از هر چیز روز خبرنگار را تبریک می گویم. خوشحالم که دوباره در شهری هستم که خاطرات و یادگارهای زیادی از آن دارم. از زمانی که سرمربی تیم ملی ایران بودم تا الان خاطرات زیادی دارم. در این شهر همیشه از من استقبال شده است.

گسترش، بهترین ها را دارد

همه بی صبرانه دنبال شروع لیگ برتر بودیم. در 2 سال اخیر گسترش خیلی باثبات بوده است. آنها خیلی خوب بازی کردند و شاید یکی از دلایلی که باعث شد پارسال بالای جدول نروند، مصدومیت نصرتی بوده است. باید از کمالوند تمجید کنم، به خاطر اینکه علی رغم اینکه برخی از بازیکنان پارسال آنها رفته اند، بازیکنان جدیدی آورده و جای بازیکنان قبلی را پر کرده است. آنهم نه هربازیکنی بلکه بهترین دروازه بان فصل قبل و بابک حاتمی را. از سوی خلعتبری که نیازی به تعریف دارد و داریوش شجاعیان را هم دارند.

پارسال، بازی کلیدی با گسترش داشتیم

‌پارسال ما یک بازی کلیدی در اینجا داشتیم و شاید سخت ترین بازی فصل ما بود. الان ابتدای فصل است و طبیعی است که گسترش و پرسپولیس تلاش خود را می کنند تا بهترین بازی را ارائه دهند. ما هم می خواهیم هواداران را خوشحال کنیم. قطعا پرسپولیس می خواهد در تمام بازیها روان بازی کند و دنبال نتیجه است. من خیلی احترام برای گسترش قائلم و می دانم که فردا چه چیزی در انتظار ماست.

طارمی، بهترین ها را می خواهد

این روزها خیلی ها درباره طارمی سوال می پرسند. او حرفه ای است و در یک برهه تفکر دیگری داشت. البته این موضوع با عصبانیت ما روبرو نشد. همانطور که بازیکنان گسترش به تراکتورسازی رفتند. کسی نگفت که تصمیمشان اشتباه یا درست بوده است. مهدی برای خودش بهترین ها را می خواهد. او 2 ماه تمرین نداشته و اینکه فردا بازی می کند یا خیر، فردا معلوم می شود.

درباره رضاییان قبلا توضیح دادم

قبل از هر چیزی باید بگویم که کادر بازیکنان ما کامل شده و جایی نداریم. آن چیزی که من از بازیکنان فعلی کاملا راضی هستم. قبلا نیز درباره وضعیت رامین توضیح دادم.

لیگ ایران از قطر و عربستان باکیفیت تر است

من یک سال و نیم پیش دوباره به ایران آمدم. فصل اول که برای ما دراماتیک بود که سپاهان قهرمان شد. وضعیت لیگ پانزدهم که می دانید با 2 تفاضل گل نسبت به ما قهرمان شد و در طی فصل گذشته من اعلام کرد که در لیگ ایران تیمهای باکیفیت حضور دارند. در کنار استقلال و پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و... نیز هستند. شاید اگر زودتر قلعه نویی به تراکتور می رفت، وضعیت فرق داشت. استقلال خوزستان و ذوب آهن نیز خوب بودند. تیمها آنقدر خوب بودند که نمی شد از قبل چیزی را پیش بینی کرد. علی رغم اینکه قطر و عربستان بازیکنان باکیفیت تری در ترکیب تیمها باشند اما قطعا لیگ باکیفیت تر است.

27 روز تعطیلی تصمیم خوبی نیست

تعطیلات که 27 روز است و نظرم خودم را در این باره دارم. همه ما علاقه داریم که تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد اما آیا این تصمیم بهترین تصمیم است یا خیر،‌ برعهده سرمربی تیم ملی است. قطعا آن چیزی که برای بازیکنان خوب نیست، این است که مدت زیادی بدون بازی خواهند بود. ما مربیان هر کدام فلسفه کاری خودمان را داریم اما پاسخ به روند آماده سازی تیم ملی مربوط به سرمربی این تیم است.

پرسپولیس بزرگترین تیم آسیا است

پرسپولیس بزرگترین تیم ایران و آسیا است که 30 میلیون هواداران دارد. ما هم در قبال هواداران مسئولیت داریم و برای همین پرسپولیس همیشه برای برد، برد و برد به زمین می رود. این چیز جدیدی نیست اما دیدگاه و فلسفه باشگاه برای کسب بردهای هر چه بیشتر و همینطور تعداد هر چه بیشتر تماشاگر روی سکوها است. همه این تلاشهای ما به خاطر هواداران است. آنها شوق و انگیزه بازیکنان ما را شناختند و به خاطر به استادیوم می آیند. من وقتی نمی بریم، از بازیکنانم ناراحت نمی شوم چون بهترین عملکرد خود را ارائه می دهند.

از نحوه کار مدافعان راضی هستم

درباره خط دفاعی همیشه می شود بحث کرد. در 2 بازی اخیر انصاری بهترین دفاع ما بود. برخی موارد دارای اشکال و ایرداتی هست. همانطور که می دانید از 5 بازیکن دفاعی پارسال ما محمد انصاری فقط مانده است. بیرانوند، ماهینی، حسینی، ربیع خواه، آقایی، محرمی و الکسی جدید هستند. واقعا از نحوه کار دفاعمان راضی هستم. در 2 بازی اخیر فقط یک فرصت تا به حال روی دروازه ما داشتند که آن هم تبدیل به گل شد. این را خواهیم دید که بهتر کدام بازیکن است چون بازیکنان زیادی داریم.

مشکلی با زمین گسترش نداریم

ما سال گذشته نیز گلایه ای درباره زمین بازی نداشتیم. بلکه به خاطر مسائل امنیتی مکان بازی تغییر کرد. زمین هر طور که برای ماست، برای حریف نیز هست.

به اندازه 15 سال پیش حقوق می گیرم

درباره قیمت بنده نیز که شما گفتید، باید بگویم که از شما نپرسید که چقدر حقوق می گیرید. شاید شما گرانترین خبرنگار ایران باشید و به شما تبریک می گویم. حقوق من اندازه حقوق 15 سال قبل من است اما من نتیجه پشت سر خودم دارم. باشگاهها وقتی مربی و بازیکن می گیرند، سوابق آنها را نگاه می کنند تا باشگاه بهترین نتیجه خود را به دست بیاورد. همانطور که برای بازیکنان تضمینی نیست،‌برای مربیان هم تضمینی نیست. تیمی که 2 سال قبل آخر بوده است، پارسال قهرمان شد. پارسال هم من سرمربی پرسپولیس بودم. همه مربیانی که در 10 سال اخیر در پرسپولیس کار کردند،‌ از من گرانتر بودند اما مهم نیست. من 60 درصد قیمتم دارم پول می گیرم و کار می کنم. واقعا فکر می کنم خیلی بد است که درباره مسائل شخصی دیگران صحبت کنیم. این موضوع در اروپا بستگی به تصمیم خود باشگاه و توافق با مربی دارد اما جزو اسرار کاری حساب می شود. یعنی قرارداد باشگاه با مربی و بازیکن اسرار کاری است. طبیعی است که باشگاه قیمت بازیکنانش را اعلام می کند اما بقیه اش مسائل محرمانه است. باید با اجازه باشگاه و مربی باید اعلام کنند. من نمی دانم از چه چیزی باید خجالت بکشم. این قیمت من در زمانی است که سرمربی تیم ملی ایران بودم.

 

منبع : ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45exjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت بازگشت رضاییان به پرسپولیس