تاریخ انتشار: 1396/02/11 09:44
کد خبر: 213768

نه قریب به استقلال می‌آید، نه فتح‌ الله‌زاده

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال هم مثل هرکس دیگری،‌ نگران آینده این باشگاه است. شایعات از تغییر مدیریت باشگاه خبر می‌دهند. افتخاری عملکردی نداشته که موافقان زیادی داشته باشد. حتی بازیکنان تیم رابطه خوبی با او ندارند و معتقدند، خوب عمل نکرده است.
نه قریب به استقلال می‌آید، نه فتح‌ الله‌زاده

به همین دلیل، زمینه برای رفتن افتخاری مهیاست. در همین حال، بعضی منابع خبری از جدایی قطعی افتخاری به منصوریان خبر دادند و گفتند، او رفتنی است. سرمربی استقلال هم دنبال آن است که بداند، تکلیف چه می‌شود. او اخیرا با سه مدیرعامل سابق باشگاه دیدار داشته و جالب این که همه آنها به او گفته‌اند، وزارت ورزش روی مدیرعامل نظری ندارد! محمد‌حسین قریب، کسی که می‌گویند وزارت ورزش برای مدیرعاملی روی او نظر دارد، در دیداری که اخیرا با پیشکسوت‌های استقلال داشته این موضوع را رد کرده و گفته است: آقای داورزنی، معاون وزیر با من جلسه داشتند. نظرشان این بود که بنده به‌عنوان عضو هیات‌مدیره در استقلال فعالیت کنم. وقتی یکی از پیشکسوتان از قریب پرسید آیا این پیشنهاد را پذیرفته است، پاسخ داد: حال و حوصله این کارها را ندارم و به همین خاطر بعید است قبول کنم.

 

در همین حال، نام فتح‌الله‌زاده هم برای مدیریت باشگاه استقلال مطرح شده، ولی خود او به این نتیجه رسیده که تنها با نامش بازی کرده‌اند. چند وقتی است، رسانه‌ها می‌نویسند، او جای افتخاری را می‌گیرد. حتی مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش هم جلساتی را با فتح‌الله‌زاده برگزار کرد، ولی حالا قرار نیست او مدیرعامل شود‌. همین مساله باعث دلخوری مدیرعامل سابق استقلال شد و در محفلی دوستانه با ناراحتی گفت: با اسم من بازی شد... فعلا معادلات نامشخص است. آنچه قطعی است جدایی افتخاری از باشگاه استقلال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7nk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوتی عجیب شوالیه ی استقلالی ها درمورد منصوریان!