تاریخ انتشار: 1396/02/11 13:02
کد خبر: 213724

رحمتی راه را نشان می‌دهد

حضور بازیکنان با تجربه در رختکن استقلال اتفاقی است که نقش پر رنگی در تغییر مسیر استقلال داشته است.
 رحمتی راه را نشان می‌دهد

برای تیمی مانند استقلال که اسکلت اصلی و بیشتر حاضران رختکن آن را جوانان ترجیح می دهند، حضور بازیکنانی مانند مهدی رحمتی و خسرو حیدری مطمئنا یک نعمت است.

 

شاید بزرگترهای رختکن استقلال از روزهای اوج دوران حرفه ای خود اندکی فاصله گرفته باشند و در تمامی بازی ها ستاره ی اول استقلال نباشند اما مطمئنا منصوریان به خوبی می داند که حضور چهره های با تجربه تا چه اندازه در عملکرد جوانان تاثیر دارد و به همین دلیل همواره به این عامل تاکید دارد.

 

 

گواه این اتفاق نیز دیدار با پدیده است؛ روزی که اشتباه مهدی رحمتی می توانست پایه گذار شکست استقلال و از دست رفتن رتبه دوم جدول شود اما در نهایت صحبتهای رحمتی و انگیزه ای که بازیکنان برای سربلندی کاپیتان خود پیدا کردند باعث شد تا استقلال برنده مشهد را ترک کند. گل اول و امیدوارکننده ی استقلال در این بازی را امید نورافکنی به ثمر رساند که کمتر از یک ماه پیش از استقلال اخراج شده بود و با وساطت مهدی رحمتی و دیگر بزرگترهای تیم دوباره به ترکیب تیم منصوریان بازگشت.

 

رابطه ی خوب رحمتی و حیدری با بازیکنان این تیم به ویژه جوانان در طول فصل بارها عصای دست منصوریان شد و سرمربی استقلال نیز با توجه به توانایی این دو نفر، در بیشتر صحبتهای خود از لزوم حضور بازیکنان با تجربه در استقلال صحبت می کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kwad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خسرو حیدری پاسخ خبرنگاران را می دهد