تاریخ انتشار: 1396/02/11 14:22
کد خبر: 213707

موتور استقلال زودتر روشن می‌شد الان برای قهرمانی می‌جنگیدیم/ تیم نیاز به تقویت دارد

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم لیاقت عنوان دومی در لیگ برتر را دارد و از پس سپاهان برخواهد آمد.
موتور استقلال زودتر روشن می‌شد الان برای قهرمانی می‌جنگیدیم/ تیم نیاز به تقویت دارد

بیژن طاهری درباره مصاف استقلال و سپاهان و شانس آبی‌های پایتخت برای کسب رده دوم در رقابت‌های لیگ برتر گفت: با شرایطی که استقلال در این فصل داشته باعث خوشحالی ماست که این تیم تا اینجای جدول بالا آمده است و مطمئنا کسب عنوان دومی برای آنها خیلی با ارزش است. استقلال در ابتدای فصل خوب نتیجه نگرفت وگرنه می‌توانست الان با پرسپولیس برای قهرمانی بجنگد. واقعا نمی‌توان از زحمات کادرفنی استقلال چشم پوشی کرد. آنها تلاش زیادی کردند تا این تیم شکل بگیرد. استقلال تیمی بود که از صفر به صدر رسید و به نظرم دومی یا سومی برای این تیم فرق ندارد چون هواداران از آنها راضی و از وضعیت این تیم خوشحال هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال برای فصل بعد نیاز به تقویت دارد، گفت: در دو، سه پست استقلال نیاز به بازیکن دارد و البته کادرفنی این تیم خودش متوجه این مسئله هست. استقلال می‌تواند با تقویت خودش در آسیا به موفقیت برسد. الان می‌بینیم تیم‌های قهرمان در آسیا خیلی فاصله‌ای با سایر تیم‌ها ندارند. تنها چیزی که موفقیت در آسیا لازم دارد، کمی حرفه‌ای‌گری است.

پیشکسوت استقلال درباره خستگی بازیکنان این تیم و احتمال اثرگذاری این مسئله روی بازی با سپاهان، بیان کرد: استقلال تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان است. می‌بینیم که این تیم چقدر خوب کار می‌کند و یک جاهایی امید ابراهیمی کاری را انجام می‌دهد و باری را به دوش می‌کشد که جوان‌ها نمی‌توانند و از آن طرف جوانان در جاهایی می‌دوند و استارت می‌زنند که بزرگ‌ترها نمی‌توانند. من نگران خستگی استقلالی‌ها مقابل سپاهان نیستم چون مطمئنم استقلال سپاهان را می‌برد و در بدترین حالت شکست نمی‌خورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmded

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 دلیل حضور دو کریمی در ترکیب استقلال چیست؟