تاریخ انتشار: 1396/02/11 18:11
کد خبر: 213648

مادرم به من گفت که مطمئنم به پرسپولیس گل می زنی

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که این تیم مستحق پیروزی مقابل پرسپولیس بوده است.
مادرم به من گفت که مطمئنم به پرسپولیس گل می زنی

سیدمحمدرضا حسینی در مورد تساوی 3 - 3 تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: «ما در این مسابقه خیلی خوب بازی کردیم، حتی در کارهای دفاعی هم تمرکز داشتیم که گل نخوریم، ‌اما متأسفانه در این زمینه به هدف‌مان نرسیدیم. متأسفانه گل‌های بدی خوردیم که بیشتر تقصیر خودمان بود. در این بازی آنقدر خوب کار کردیم که حتی تساوی هم عادلانه نبود و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم، اما متأسفانه به حق‌مان نرسیدیم.»

 

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به گلی که در این بازی به ثمر رساند، خاطر نشان کرد: «خوشحالم که گل زدم. این اولین بار بود که در لیگ به پرسپولیس گل می‌زدم. قبل از بازی مادرم خواب دیده بود و به من گفت که مطمئنم گل می‌زنی. پیش‌بینی او درست از آب درآمد و این گل را به او تقدیم می‌کنم.»

 

وی درباره درگیری‌اش با برخی از بازیکنان پرسپولیس تأکید کرد: «یکی از بازیکنان پرسپولیس وقتی تعادلم را از دست داده بودم از پشت به من ضربه زد که ناراحت شدم. برای چند ثانیه توپ را گرفتم و بعد هم آن را پس دادم. فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها کمی شلوغ کردند، ولی اتفاق خاصی در آن صحنه رخ نداد.»

 

حسینی در خصوص شانس ذوب‌آهن برای کسب عنوان چهارمی در لیگ برتر گفت: «هنوز چیزی مشخص نیست و همه چیز به هفته آخر کشیده شده است. ما در اصفهان با پدیده روبه‌رو می‌شویم و سپاهان هم با استقلال بازی می‌کند. امیدوارم که در نهایت به مقام چهارمی دست پیدا کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kgbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سورپرایز جوان ذوب‌آهن برای نبرد با پرسپولیس
ترکیب سبزپوشان در بازی حساس هفته