تاریخ انتشار: 1395/05/17 15:45
کد خبر: 269370

عنایت: پنالتی اعلام شده به سود استقلال خوزستان کاملا صحیح بود

رئیس دپارتمان داوری می گوید با توجه به عملکرد رضایت بخش داوران جوان در هفته سوم لیگ برتر، امیدواریم شاهد ارتقای داوری باشیم.
عنایت: پنالتی اعلام شده به سود استقلال خوزستان کاملا صحیح بود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مسعود عنایت در خصوص عملکرد داوران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت: " بازی پرسپولیس و گسترش فولاد  نکته مشکوکی نداشت و تمام اخطارهای داده شده ، اخراج سرپرست تیم گسترش فولاد و مربی دروازه بانان پرسپولیس به علت رفتار غیرمسئولانه درست بود و تیم داوری به خوبی توانست از عهده قضاوت این دیدار برآید. "

وی در ادامه در خصوص دیدار صبای قم و ماشین سازی تبریز اظهار داشت: " هر دو تصمیم سعیدفر در خصوص پنالتی اعلام شده به سود ماشین سازی و عدم اعلام خطا در دقیقه 67 کاملا صحیح بود. همچنین اعتراض خطیبی – سرمربی تیم ماشین سازی مبنی بر مردود شدن گل در دقیقه 2+90 با آنالیز این مسابقه و دیدن تصاویر تلویزیونی به علت گویا نبودن (نبودن زننده ضربه و گیرنده توپ) در تصویر، برهمین اساس حق را به داور و کمک داور مسابقه می دهیم. رفتار سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در پایان مسابقه و رفتن به سوی تیم داوری به هر دلیلی شایسته فوتبال حرفه ای ما نیست."

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رئیس دپارتمان داوری در ادامه خاطر نشان کرد: " قضاوت شاهین حاج بابایی در مسابقه و استقلال خوزستانکاملا منصفانه و پنالتی اعلام شده به سود استقلال خوزستان نیز قانونی بود. در بازی استقلال تهران و نفت آبادان، گل اول استقلال تهران بر اثر تصمیم بسیار درست و هوشیارانه کمک داور بود. همچنین با توجه به جایگیری مناسب و نزدیک بودن داور درخصوص پنالتی اعلام شده به سود نفت آبادان، تشخیص اکبریان کاملا محرز و منطبق با قانون بود."

عنایت در پایان افزود: " در مجموع طبق گزارش ناظران بازی و آنالیز آنها در دپارتمان و با توجه به اینکه از 8 بازی هفته سوم لیگ برتر 5 تای آن را از داوران زیر 35 سال استفاده کردیم، عملکرد رضایت بخشی داشتند و این نوید را می دهد با همکاری ها باشگاه ها بتوانیم این روند را ادامه بدهیم و شاهد ارتقای سطح داوری در مسابقات پیش رو باشیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5n9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از ویسی دلخور نیستیم/ درباره برکناری سرپرست تیم صحبت نمی‌کنم!