تاریخ انتشار: 1396/03/15 10:36
کد خبر: 206052

اطمینان بازیکن استقلال از پیروزی پرسپولیس برابر العین

مدافع برزیلی استقلال اطمینان دارد که در صورت رویارویی پرسپولیس با العین این نماینده ایران خواهد بود که به پیروزی می رسد.
اطمینان بازیکن استقلال از پیروزی پرسپولیس برابر العین
درباره شکست سنگین 6 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل العین در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خوبی مقابل العین انجام ندادیم. قبل از بازی، منصوریان با بازیکنان صحبت کرد و درباره برخی مسائل هشدار داد و از ما خواست در جریان بازی خواسته‌های او را اجرا کنیم اما متاسفانه نتوانستیم. مطمئن باشید اگر یک بار دیگر بازی تکرار شود چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد.
 
وی درباره عملکرد خود در این بازی گفت: نه‌تنها من بلکه هیچ‌کدام از بازیکنان ما مقابل العین خوب بازی نکردند. بعد از بازی وقتی به چهره منصوریان نگاه کردم خیلی ناراحت شدم. البته هواداران هم در اینستاگرام من با اظهار نظرهایی که فرستادند از این نتیجه ابراز نارضایتی کردند و فقط می‌توانم در این زمینه از آنها عذرخواهی کنم.
 

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد عمر عبدالرحمن، کاپیتان العین در این بازی تصریح کرد: عبدالرحمن یک بازیکن خوب و حرفه‌ای است که در این بازی هم برای تیم خود بسیار تأثیرگذار بود و توانست 2 گل به ما بزند.

 
جانواریو درباره احتمال مواجه شدن پرسپولیس با العین در مرحله بعد تأکید کرد: مطمئنم پرسپولیس اگر در مرحله بعد با این تیم بازی کند با حمایت هوادارانش این تیم را شکست می‌دهد.
 
وی در مورد اینکه آیا فصل بعد در استقلال ماندنی خواهد بود یا خیر، گفت: در حال حاضر که چند روزی در برزیل خواهم ماند و استراحت می‌کنم. همزمان پیگیر کارهای مربوط به گرفتن رضایت‌نامه‌ام هستم و خودم دوست دارم در استقلال بمانم.
 
مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال درباره صحبت‌هایی که این روزها در مورد تغییر منصوریان و حضور یک مربی خارجی در استقلال مطرح می‌شود، در پایان تاکید کرد: به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای تا جایی که می‌دانم منصوریان با وجود مشکلاتی که بوده، عملکرد خوبی در استقلال داشته است.
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vzax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرشید باقری: باید یاد بگیرم بجنگم