تاریخ انتشار: 1396/03/15 12:54
کد خبر: 206016

نفت با مشخص شدن مدیر عامل مشکلی برای آسیایی شدن ندارد

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر می‌گوید: مشکل باشگاه نفت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر با مشخص شدن مدیر عامل و تشکیلات باشگاه به طور کامل حل می‌شود.
نفت با مشخص شدن مدیر عامل مشکلی برای آسیایی شدن ندارد

سعید فتاحی  درباره شرایط باشگاه نفت برای حضور در فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما به باشگاه نفت اعلام کردیم که وضعیت خودش را مشخص کند و به ما اعلام کند که چه کسی مدیر عاملش است. ما از آنها خواستیم که بگویند آیا می‌خواهند تیم‌داری کنند یا نه؟ به همین خاطر نامه‌ای برای مالک آنها ارسال کردیم تا وضعیت خودشان را روشن کنند. همچنین پروانه فعالیت آنها یک ساله بوده و با این که تا شهریور یا مهر اعتبار دارد، باید تمدید شود.

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر، خاطر نشان کرد: باشگاه نفت در انتهای فصل گذشته فقط مالک داشت و مدیرعامل آن مشخص نبود. تیم هم دست علی دایی بود و او خودش اداره کرد و توانست قهرمان جام حذفی شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا نفتی‌ها انتخاب عرفانیان به عنوان مدیرعامل را به سازمان لیگ اعلام کرده‌اند یا نه، گفت‌: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است. پس از این که حکم ما ابلاغ شد باید به سازمان لیگ بیاید و ساز و کار باشگاه را مشخص کند. نمی‌شود که آنها به رقابت‌های آسیایی بروند و نتوانند تیم را مدیریت کنند. AFC چنین چیزی را قبول نمی‌کند و باشگاه‌ها باید با ساز و کار به این رقابت‌ها بروند. ما نمی‌خواهیم سرنوشت باشگاه نفت هم مثل استقلال خوزستان شود که در بازی‌های آخرش مشخص نبود به زمین می‌رود یا نه.

فتاحی با بیان این که باشگاه نفت پس از مشخص کردن مدیرعامل دیگر مشکلی برای حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ندارد، درباره مشکلات مالیاتی این تیم، گفت‌: همه باشگاه‌ها مشکل مالیاتی دارند و این مختص نفت نیست. همه باشگاه‌ها باید مشکلات مالیاتی خودشان را رفع کنند.

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در پایان درباره اختلاف شرکت نفت و شرکت بهنام پیشروی کیش بر سر مالکیت این تیم، خاطر نشان کرد: شرکت نفت به شرکت بهنام پیشرو اعلام کرده بود که زمانی این باشگاه را واگذار می‌کند که بدهی‌های آن تسویه شده باشد. پس از حل این مشکل باشگاه به طور کامل به بهنام پیشرو واگذار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pk7or

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عرفانیان سرپرست باشگاه نفت تهران شد