تاریخ انتشار: 1395/05/21 22:38
کد خبر: 268316

کمالوند: نتیجه عادلانه بود

سرمربی گسترش فولاد می گوید که به دلیل جذب بازیکنان جدید هنوز هماهنگ نشده اند.
کمالوند: نتیجه عادلانه بود

فراز کمالوند پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

هماهنگ نیستیم

بازیکنان زیادی به تیم ما اضافه شدند و هنوز هماهنگ نشده ایم که این موضوع مشکلات زیادی برای ما به وجود آورده است. از فرصت تعطیلی لیگ برای حل این مشکل استفاده خواهیم کرد تا بهتر شویم.

حضور دوباره در اصفهان

مرتبه قبل یک بی اخلاقی انجام شد و زمانی که من در جلوی رختکن در حال صحبت کردن بودم یک نفر از من فیلمبرداری می کرد. من آن حرف را در زمانی که عصبی بودم زدم و باید بگویم سپاهان تیم قابل احترامی است و من عذرخواهی می کنم. درست نیست هر حرفی منتشر شود و این فرصتی که برای کنفرانس است به همین سبب ایجاد شده است.

خلعتبری با تشخیص من بازی نکرد

اینکه خلعتبری بر روی نیمکت نشسته است تصمیم من است. ما یک خانواده هستیم و بهتر است درباره این موضوع صحبتی نشود. خلعتبری در چند ماهی که کنار ما حضور دارد، مشکلی نداشته است و به من گفت آن بطری را به دلیل از دست دادن فرصت ها بر زمین کوبیده است.

نتیجه عادلانه بود

بازی پرفشار و خوبی را شاهد بودیم که به نظر من نتیجه عادلانه در آن رقم خورد. نیمه اول ما تیم برتر زمین بودیم اما در نیمه دوم ذوب آهن تیم بهتری شد. ما در کنار مشکلات ناهماهنگی مشکل بدنی هم داریم و به همین دلیل از تعطیلات استقبال می کنیم.

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjpjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب آهن – گسترش فولاد/ اولین جدال یحیی بعد از آشتی