تاریخ انتشار: 1396/04/06 19:15
کد خبر: 200412

پرسپولیس 8 میلیارد تومان به جیب می زند

باشگاه پرسپولیس با انتقال 2 بازیکن ملی پوش خود به خارج از کشور درآمد خوبی کسب می کند.
 پرسپولیس 8 میلیارد تومان به جیب می زند

مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند مهاجم و دروازه بان پرسپولیس  نقش اساسی در قهرمانی سرخپوشان پایتخت در فصل شانزدهم داشتند. براین اساس آنها پیشنهاداتی از چند تیم خارجی دریافت کردند و در صورت لژیونر شدن  این دو بازیکن درآمد خوبی نصیب باشگاه پرسپولیس می شود.

مهدی طارمی به مدت یک سال و بیرانوند هم تا سال 1400 با پرسپولیس قرارداد دارند و  برای جدایی از پرسپولیس نیاز به رضایت نامه از سوی باشگاه پرسپولیس دارند. براین اساس مسئولان باشگاه پرسپولیس  اعلام کردند که خریداران خارجی طارمی و بیرانوند باید چهار میلیارد تومان بابت هر کدام از این بازیکنان پرداخت کنند تا اجازه انتقال آنها را بهتیمهای خارجی بدهند.

به هر حال موافقت باشگاه پرسپولیس با انتقال طارمی و بیرانوند به خارج از کشور علاوه بر اینکه مبلغ قرارداد این دو بازیکن را از عهده باشگاه بر می دارد هشت میلیارد تومان هم روانه خزانه باشگاه می کند.

اگر طارمی در پرسپولیس بماند و فصل بعد و پس از جام جهانی روانه خارج از کشور می شود و پولی نصیب پرسپولیس نمی شود و از آن طرف هم اگر بیرانوند تا چهار سال دیگر در پرسپولیس حضور داشته باشد و بعد از آن به خارج از کشور برود در آن صورت سرخپوشان منفعتی از انتقال وی به اروپا نمی برند.

به هر حال به نظر می رسد پرسپولییس در خط حمله با حضور منشا، امیری و علیپور و در درون دروازه با حضور رادوشوویچ و جذب یک گلر جانشین به دنبال درآمدزایی از انتقال طارمی و بیرانوند به خارج از کشور خواهد بود.

نکته قابل توجه این است که خریداران این دو بازیکن علاوه بر این مبلغ و سهم باشگاه باید رقمی را برای این بازیکنان در نظر بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ld9q6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیمای پرسپولیس قهرمان در فصل جدید: کامل در دفاع و هافبک؛ مخوف در خط حمله