تاریخ انتشار: 1396/04/20 19:05
بزیک:
کد خبر: 196767

طارمی برود پرسپولیس ضرر می کند/منشا جانشین مناسبی برای طارمی است!

ادموند بزیک مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است گادوین منشا جانشین مناسبی برای مهدی طارمی در پرسپولیس خواهد بود.
 طارمی برود پرسپولیس ضرر می کند/منشا جانشین مناسبی برای طارمی است!

 بزیک در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات می‌گوید: من معتقدم این تیم در فصل نقل و انتقالات بد کار نکرد و بازیکنانی گرفت که طبیعتاً از لحاظ فنی مورد تأیید برانکو بودند. من خریدهای پرسپولیس را تا حدود زیادی می‌شناسم، هرچند که شناخت زیادی روی شایان مصلح ندارم. با این حال برانکو همیشه در فصل نقل و انتقالات استخوان‌بندی تیمش را حفظ می‌کند و امسال هم این کار را انجام داد تا به هدف‌هایش برسد. نکته مهم دیگر این است که امسال پرسپولیس نیمکت قوی هم دارد و می‌تواند از بازیکنان خوب خودش استفاده کند.

بزیک در مورد اینکه امسال چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند، می‌گوید: طبیعتاً امسال پرسپولیس، استقلال و چند تیم دیگر مدعی هستند یا بهتر بگویم تیم‌هایی که فصل گذشته مدعی بودند امسال هم شانس دارند که در بین مدعیان قرار بگیرند. البته فولاد خوزستان، ذوب‌آهن و چند تیم دیگر هم جزو تیم‌های خوب امسال هستند.

بزیک در خصوص جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس گفت: به نظر من سروش در مدت کوتاهی که برای پرسپولیس بازی کرد عملکرد خوبی داشت و لیاقت او بالاتر از این است که الان در تیم ملی نباشد. به هر حال باید به بازیکن حق داد که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد، ولی معتقدم که اگر سروش می‌ماند خیلی به نفع پرسپولیس بود.

بزیک در مورد ماجرای طارمی و پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس در خط حمله منشا را به خدمت گرفته و او می‌تواند جانشین خوبی برای طارمی باشد. طارمی هم فصل گذشته عملکرد خوبی داشت. او با پرسپولیس قرارداد دارد و بهتر است که در تمرینات شرکت کند تا درنهایت برایش تصمیم گرفته شود اما اگر هم نباشد پرسپولیس لطمه نمی‌خورد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8d86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موضوعی که سبب می شود برانکو با سه مهاجم بازی کند

برانکو یک ستاره دیگر برای تیمش کنار گذاشته