تاریخ انتشار: 1396/04/22 15:19
کد خبر: 196334

طارمی: آقای گل نشدم، فوتبال را می‌گذارم کنار!

مهدی طارمی گرچه شاگرد علی دایی است و اولین بار توسط آقای گل جهان در پرسپولیس و سطح اول فوتبال ایران مطرح شد اما شباهت عجیبی به علی کریمی دارد!
طارمی: آقای گل نشدم، فوتبال را می‌گذارم کنار!

،آن‌هایی که از نزدیک مهدی طارمی را می‌شناسند، خوب می‌دانند ستاره بوشهری فوتبالیست بی‌خیال و بی‌تفاوتی است. طارمی نه خیلی روزنامه می‌خواند و نه چیزی او را به وجد می‌آورد یا ناراحت می‌کند. اهل استرس هم نیست!

بازی در شهرآورد یا تیم ملی برایش با مسابقه دادن در ترکیب ایرانجوان بوشهر فرقی ندارد و اصولاً آدم خونسردی است. شاید همین بی‌خیالی و خونسردی به او کمک کرده راحت‌تر در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی جا بیفتد و ستاره شود. دوستان طارمی گواهی می‌دهند فصل گذشته او هیچ انگیزه‌ای برای آقای گل شدن مجدد نداشت! مهدی همواره با بی‌تفاوتی در این رابطه حرف می‌زد و هرگاه کسی هم بحث آقای گلی را پیش می‌کشید، ستاره بوشهری حرف را عوض می‌کرد تا اینکه دوستانش تصمیم جدیدی گرفتند!

رفقای طارمی با یکدیگر هماهنگ کردند که با او کل‌کل راه بیندازند و به مهاجم ملی‌پوش گفتند: نمی‌توانی آقای گل شوی و این حرف‌ها را می‌زنی! جالب آن‌که مهدی طارمی هم با شنیدن همین حرف مشترک رفقا تحریک شد و گفت: «اگر در لیگ شانزدهم آقای گل نشدم فوتبال را می‌گذارم کنار!»

 

چشمه دوم این شباهت عجیب با علی کریمی در اتفاقات اخیر رقم خورد. مهدی طارمی پس از گفت‌وگو با مسعود شجاعی و محمودرضا فاضلی پایش را در یک کفش کرده بود که راهی پانیونیوس شود. هرقدر کارشناسان، پیشکسوتان، منتقدان، دوستان و نزدیکان گفتند که لیگ یونان جای او نیست، به خرج طارمی نرفت که نرفت!

از باشگاه پرسپولیس انکار و از طارمی اصرار که می‌خواهم بروم! رفقای طارمی این بار هم تصمیم گرفتند به سبک گذشته او را تحریک کنند تا در پرسپولیس بماند. چطور؟

دوستان آقای گل این بار گفتند: می‌دانی نمی‌توانی آقای گل شوی و در آسیا به الاهلی عربستان می‌بازید، می‌خواهی بروی!

این حرف بارها تکرار شد تا اینکه مهدی طارمی بالاخره تحریک شد خیلی چیزها را ثابت کند. چنین رفتارهایی را فقط در علی کریمی سراغ داشتیم. جادوگری که همیشه نیازی به یک تلنگر داشت.

کریمی اگر اراده می‌کرد، می‌توانست همه بازیکنان حریف را دریبل بزند و خیلی‌ها معتقد بودند او می‌توانست حتی توپ طلای اروپا را ببرد. جادوگر اگر همیشه تحریک می‌شد، بهترین بازیکن دنیا می‌شد اما حیف که همیشه این اتفاق نمی‌افتاد.

مهدی طارمی حالا پا جای پای علی کریمی گذاشته است. او شهرت، محبوبیت و استعداد را یک‌جا دارد و فقط باید بیشتر از این تحریک شود تا بخواهد خودش را ثابت کند.

پلیس فدرال آلمان جلوی سفر طارمی به اوکراین را گرفت!

در حالی که قرار بود مهدی طارمی دیروز صبح به اردوی اوکراین پرسپولیسی‌ها اضافه شود، این سفر به هم خورد و آقای گل در تهران ماند.

دلیل عدم سفر طارمی به اوکراین مربوط به مخالفت پلیس فدرال آلمان با برگزاری بازی دوستانه پرسپولیس و استقلال برمی‌گردد! لطفاً تعجب نکنید! اردوی اوکراین پرسپولیس جمعه به پایان می‌رسد و با توجه به لغو بازی شهرآورد در آلمان دیگر سفر مهدی طارمی به «کیف» توجیه نداشت. بنابراین با نظر برانکو و باشگاه پرسپولیس، آقای گل در تهران ماند تا تمرینات اختصاصی‌اش را دنبال کند. طارمی قرار است در اولین تمرین سرخپوشان در تهران به جمع شاگردان برانکو ملحق شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzxbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و منشا، یک رابطه دوشرطی