تاریخ انتشار: 1396/05/20 10:27
کد خبر: 189729

7 میلیارد تومان پول تبلیغات پرسپولیس کجاست؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم بردهای پرسپولیس در آسیا هم تداوم داشته باشد.
7 میلیارد تومان پول تبلیغات پرسپولیس کجاست؟

 علی اکبر طاهری بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل نفت تهران، گفت: خدا را شکر بردیم و دل هواداران شاد. امیدوارم این پیروزی‌ها در آسیا هم تداوم داشته باشد. 

وی در مورد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس، گفت:  همه جوره این مسئله را پیگیری می‌کنیم. بایداز هواداران همه جوره تشکر کرد. آنها لطف کردند اما رقم بسیار بالا و بیش از کمک هواداران است. محدودیت‌هایی هست اما تلاش می‌کنیم تا راهکاری برای پرداخت مطالباتمان پیدا کنیم و تعهداتمان را جامه عمل بپوشانیم تا مشکل بعدی به وجود نیاید. 

طاهری در مورد اینکه آیا از وزیر قولی برای کمک گرفته است، عنوان کرد:‌ در مورد مسائل مختلفی صحبت کردیم. در مورد مسائل باشگاه، هیأت مدیره و ... صحبت کردیم. یکی از مباحث هم همین بود. 

وی در مورد اینکه آیا بابت این برد پاداش پرداخت می‌کنند، گفت‌: با برانکو یک فرمول مشخص کردیم و بر همین مبنی پاداش‌ها را پرداخت می‌کنیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بازیکنان در صفحه مجازی خود اعلام کردند مشکلاتشان حل نشده اما به خاطر هواداران کار خود را ادامه می‌دهند، تصریح کرد:‌ در قرارداد بازیکنان بندهایی گنجانده شده که به نوعی تعهداتی به لحاظ کسب جایگاه و موفقیت در سطح آسیا است. متاسفانه تعهدات انجام نشده است که بیشتر مشکل به خاطر جرایم است. در این وضعیت می‌توانیم یک رقم خوب به پیکره تیم تزریق کنیم اما باید همه را در یک پرونده که مربوط به چند سال قبل است هزینه کنیم. برای انسان بسیار سخت است. یک زمان مربی و بازیکن کار می‌کند و در انتهای فصل جدا می‌شود و پول می‌دهید اما در این مورد کار نکرده و باید پول بدهیم. این وضعیت بسیار سخت است. در حال تلاش هستیم تا در مورد مطالبات بازیکنان هم مدیریت  لازم را داشته باشیم. دست بازیکنان درد نکند، آنها زحمت زیادی کشیدند. پیروزی راحت به دست نمی‌آید. کادرفنی، بازیکنان، کادر سرپرستی، کادر پزشکی همه تلاش می‌کنند. مسابقات بسیار فشرده است و بازیکنان نیاز به توجه بیشتر دارند. اگر این چند مشکل را حل کنیم چند ماه دیگر راحت‌تر کارمان را پیش خواهیم رد. 

طاهری در مورد اینکه آیا مطالباتی از سازمان لیگ و فدراسیون بابت تبلیغات محیطی دارد، گفت:‌ خدا پدر و مادر خبرنگاران را رحمت کند. شما یک روز زمان بگذارید و به این مشکلات رسیدگی کنید و بپرسید که چرا این مسئله حل نمی‌شود. یک عددی مشخص می‌کنند. مثلا سازمان لیگ سال قبل هواداران ما را نزدیک به یک میلیون نفر اعلام کرد. میانگین این یک میلیون نفر با بلیت 10 هزار تومان مبلغی حدود 10 میلیارد تومان است. آنها می‌گویند 35 درصد برای شرکتی است که قرارداد بسته‌اند. کار به قرارداد با این شرکت نداریم در این میان 6-7 میلیارد تومان می‌ماند این پول کجاست؟ در این بین 9 میلیون تومان به ما پرداخت کردند. 

بعد از اعلام رقم 9 میلیون تومان خبرنگاران خندیدند که طاهری در جواب گفت: چرا می‌خندید؟ این مسئله را برای شما گزارش خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agkll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولتیماتیوم سرپرست پرسپولیس به هواداران