تاریخ انتشار: 1396/05/20 11:44
کد خبر: 189713

سرمربی کروات برنده جدال با نظرمحمدی!

دو مربی ناکام لیگ هفدهم به مصاف یکدیگر رفتند و در حالی که هر دو مربی به تقسیم امتیازات فکر می کردند لوکا و تیمش به اولین سه امتیاز خود در لیگ دست یافتند.
سرمربی کروات برنده جدال با نظرمحمدی!

 گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت در دو هفته ابتدایی لیگ برتر با دو شکست  در رده های شانزدهم و چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفته بودند و در بازی هفته سوم نیز با یکدیگر روبرو شدند، دیداری که طبیعتا حساسیت بالایی داشت و سه امتیاز آن می توانست یکی از این تیم و سرمربی اش را از بحران خارج کند. 

لوکا بوناچیچ که سال های اخیر را در فوتبال ایران حضور نداشت در این بازی از علی نظرمحمدی پذیرایی کرد که اخیرا به همراه تیمش توانست به لیگ برتر صعود کند. آنها در بازی هایی که به انجام رساندند موفق شدند خود را به عنوان یکی از بهترین تیم های شهرستانی معرفی کنند تا در نهایت برای اولین بار در تاریخ موجودیت خود لیگ برتری شوند. 

این دو مربی در حالی در سومین دیدار لیگ برتری خود  برابر هم قرار گرفتند که سه امتیاز بازی برای آنها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار بود، دیداری که با وجود برتری سپیدرودی ها تا دقایق پایانی با تساوی در پیش بود اما در دقیقه 2+90 این لوکا بود که به عنوان مربی خوشبخت این دیدار معرفی شد و با گل دقیقه پایانی تیمش به اولین سه امتیاز خود رسید. 

با این حساب علی نظرمحمدی به همراه سپیدرودی ها پس از برگزاری بازی سوم خود کماکان بدون امتیاز باقی ماندند و باید دید آنها برای هفته های پیش رو چه نقشه ای در سر دارند و چطور می توانند از مهلکه بدون امتیاز و قعرنشینی فرار کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4myb9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت