تاریخ انتشار: 1396/05/20 12:03
کد خبر: 189708

علیه استقلال به AFC و FIFA شکایت نمی‌کنم!

مدافع گسترش فولاد گفت: قصد ندارم به AFC شکایت کنم چرا که استقلال درگیر مشکلات مالی فراوانی است و درست نیست که این باشگاه با مشکل جدیدتری مواجه شود.
علیه استقلال به AFC و FIFA شکایت نمی‌کنم!

میلاد فخرالدینی درباره اولین 3 امتیاز گسترش فولاد درلیگ برتر گفت: «ما به این پیروزی احتیاج فراوانی داشتیم و باید ثابت می‌کردیم که در این فصل جزو تیم‌های پایین جدولی نمی‌خواهیم قرار بگیریم. کلید موفقیت‌های ما با پیروزی برابر سپیدرود رشت زده شد و از اینجا به بعد بازی به بازی بهتر خواهیم شد تا بتوانیم در ادامه فصل یکی از تیم‌های خوب لیگ باشیم.»

وی تاکید کرد: «گسترش بازیکنان جوان و بومی زیادی دارد که برای رسیدن به مرز هماهنگی و پختگی کامل نیاز به زمان دارند. ما باید صبورانه به تمرینات خود ادامه دهیم و البته که میزان دقت‌مان را بالا ببریم تا به نتایج خوبی برسیم. این وعده را می‌توان داد که نتایج بهتری در انتظار تیم ماست.»

مدافع گسترش فولاد با اشاره به اینکه به خاطر ممنوع‌الخروجی نتوانست در اردوی بدنسازی تیم شرکت کند، بیان داشت: «من از ما بقی بازیکنان تیم از لحاظ بدنی عقب هستم و برای همین هم بود که دیشب مقابل سپیدرود در بین دو نیمه تعویض شدم. سعی خواهم کرد تا دو هفته دیگر به مرز آمادگی برسم و بعد از آن بیشتر و بهتر در خدمت تیم خواهم بود.»

او در مورد اینکه می‌گویند لوکا بوناچیچ مربی بداخلاقی است، اظهارداشت: «به هیچ‌وجه من لوکا را در این مدت عصبی ندیدم. بالاخره نمیشه که سرمربی چیزی به بازیکنان نگوید و خواسته‌هایش را مطرح نکند. وقتی تیم نتیجه موردنظر را به‌دست نیاورد کسی که باید پاسخگو باشد نفر اول کادرفنی است و لوکا نیاز دارد تا هر از چندگاهی به بازیکنانی که عملکرد خوبی ندارند، شوک بدهد تا تیم به مشکل نخورد.»

فخرالدینی درباره اینکه همچون مجید غلام‌نژاد، آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی به AFC شکایت می‌کند تا طلبش را از طریق کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا بگیرد، تصریح کرد:‌ «نه من قصد ندارم به AFC شکایت کنم چرا که استقلال درگیر مشکلات مالی فراوانی است و درست نیست که این باشگاه با مشکل جدیدتری مواجه شود. امیدوارم که مسئولان باشگاه استقلال به مرور زمان مشکلات مالی‌شان را حل کنند نا من در آینده بتوانم پولم را از این باشگاه بگیرم.»

او در پایان خاطرنشان ساخت: «من همه تلاشم را می کنم تا بار دیگر به تیم ملی برسم. در حال حاضر هر روز تمرین می‌کنم تا با ارائه بازی‌های مناسب و عالی مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار بگیرم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqopv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاع ضعیف؛ پای یک استقلالی در میان است!
گسترش فولاد ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ برتر؛