تاریخ انتشار: 1396/05/20 12:44
کد خبر: 189699

منصوریان و مشکلی به نام مصدومیت؛این مشکل از کجا آب می خورد؟

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار مقابل تراکتورسازی آماده می‌شود که تعداد قابل توجهی از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست دادند.
منصوریان و مشکلی به نام مصدومیت؛این مشکل از کجا آب می خورد؟
تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار برابر تراکتورسازی آماده می‌شود که سرمربی این تیم کما فی‌السابق از تعدادی از بازیکنانش به دلیل مصدومیت قادر به استفاده نیست تا همچنان طلسم مصدومیت‌های پی در پی آبی پوشان شکست ناپذیر باشد.

آبی‌ها در حالی به استقبال لیگ هفدهم رفتند که علاوه بر ابراهیمی و کریمی که قبل از فصل جراحی کردند، پادوانی، اسماعیلی و باقری را هم در تمرینات پیش فصل مصدوم دیدند تا این سه بازیکن لااقل در سه بازی ابتدایی فصل حضور نداشته باشند.

با گذشت سه هفته از آغاز مسابقات و در حالی که انتظار می‌رفت بازیکنانی که در اردوی پیش فصل مصدوم شده بودند زودتر از این سلامتی شان را بازیابند، نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه آبی پوشان دو بازیکن دیگر خود را هم مصدوم دیدند تا برای دیدار حساس مقابل تراکتورسازی با احتساب امید ابراهیمی در بین آسیب دیدگان، منصوریان ۶ بازیکن خود را برای این دیدار سرنوشت ساز در اختیار نداشته باشد.

به نظر می‌رسد علیرضا منصوریان باید در این زمینه دست به یک واکاوی زده تا دلیل مصدوم شدن این همه بازیکنش در همین هفته‌های ابتدایی فصل را پیدا کند. بعید نیست در غیر این صورت شمار مصدومان استقلال همچنان رو به فزونی بوده و این تیم در هفته‌های آینده با مشکلات بیشتری در این زمینه مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در ورزشگاه آزادی میزبان تیم تراکتورسازی تبریز است و دو تیم در حالی در این دیدار به مصاف هم می‌روند که تا قبل از این بازی شاگردان منصوریان تنها یک امتیاز به دست آورده اند و تراکتورسازان بدون امتیاز در جدول رده بندی قرار گرفته‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48z9rl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی به علیمنصور باج نمی‌دهد!