تاریخ انتشار: 1396/05/20 14:50
کد خبر: 189653

استقلال-تراکتور؛ جنگ مرگ و زندگی

پرونده هفته سوم لیگ برتر امروز با پنج بازی بسته میشود.
استقلال-تراکتور؛ جنگ مرگ و زندگی

در مهمترین بازی هفته استقلال در آزادی به مصاف تراکتور میرود. دو تیم بحران زده که دو هفته ابتدایی را با یک و بدون امتیاز در انتهای جدول سپری میکنند.

استقلال که این فصل با خرید های پرتعداد و میلیاردی خود پای به لیگ هفدهم گذاشت، از 2 بازی ابتدایی فصل یک شکست و یک تساوی و تنها یک امتیاز دشت کرده است. تیم منصوریان که این فصل بهانه ای برای نتیجه گیری ندارد و بازی با تراکتور برای او حکم مرگ و زندگی دارد و چه بسا با عدم کسب سه امتیاز خطر از دست دادن نیمکت را نیز حس کند و تا حدودی نیز قهرمانی را از دست رفته ببیند.

یکی از اشکالات منصوریان این است که هنوز ترکیب ثابت خود را نشناخته و در 2 بازی ابتدایی مدام نفرات خود را چه در داخل زمین و چه در بیرون جابجا میکند و علی رغم این جابجایی ها، هنوز نشانی از یک تیم مدعی را ندارد.

استقلال امروز محکوم به برد مقابل تراکتوری می باشد که از 2 بازی ابتدایی خود امتیازی را کسب نکرده است و این بازی نیز برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد. تراکتوری که محرومیت از پنجره تابستانی نقل انتقالات آنها را سخت در منگنه کمبود بازیکن قرار داده است نیز سخت به دنبال اولین امتیاز و یا حتی سه امتیاز بازی دارد.

آیا نبرد سرخابی منصوریان - گل محمدی تنور لیگ را داغ میکند؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agkav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی سومین شکست را تجربه خواهد کرد؟