تاریخ انتشار: 1396/05/20 16:15
کد خبر: 189625

ابراهیم صالحی : بعید نیست پارس جم قهرمان لیگ برتر شود

مهاجم تیم فوتبال پارس جم گفت: در لیگ پانزدهم چه کسی فکر می‌کرد استقلال خوزستان قهرمان شود؟ خدا را چه دیدید شاید تیم پارس جم هم قهرمان لیگ برتر شود.
ابراهیم صالحی : بعید نیست پارس جم قهرمان لیگ برتر شود

ابراهیم صالحی در خصوص آخرین شرایط تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت:

بعد از نتایجی که در دو هفته ابتدایی گرفتیم حالمان کلا خوب است و با امید و روحیه خیلی خوبی کارمان را دنبال می‌کنیم.

ابراهیم صالحی افزود:

البته کتمان نمی‌کنم، ما خودمان هم فکرش را نمی‌کردیم که شروعی چنین طوفانی در لیگ برتر داشته باشیم. این را می‌دانستیم که شرایط تیم خوب است و در لیگ برتر زنگ تفریح نخواهیم بود، اما فکر نمی‌کردیم به تبریز برویم و ۴ گل بزنیم و بعد به ۳ گل به پیکان بزنیم و با ۷ گل زده و ۶ امتیاز در صدر جدول قرار بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص دیدار پیش روی این تیم با سپاهان تصریح کرد:

ما به نتیجه هفته گذشته سپاهان فکر نمی‌کنیم. آن نتیجه یک حادثه فوتبالی بود. سپاهان مثل یک شیر زخمی است و این دیدار برای ما ساده نیست. امیدوارم بتوانیم از این میدان هم با دست پر خارج شویم.

ابراهیم صالحی در خصوص بالا رفتن توقع از این تیم خاطرنشان ساخت:

نتایج دو هفته ابتدایی ما در لیگ برتر باعث شد تا انتظارات و توقع از تیم ما بالا برود و ما باید بتوانیم این شرایط را در تیم مدیریت کنیم. وگرنه این موضوع می تواند در هفته‌های آینده عاملی بازدارنده برای تیم خوب پارس جنوبی جم شود.

ابراهیم صالحی در خصوص احتمال قهرمانی این تیم گفت:

الان تازه هفته دوم است و اصلا نباید در این خصوص صحبت کرد. اما تیم پارس جنوبی دو فصل پیش وارد مسابقات لیگ دسته دوم شد. هیچ کس فکرش را نمی‌کرد اما در این مسابقات قهرمان شد و به لیگ دسته اول رسید. بعد از آن هم در همان اولین سالی که در لیگ یک بود قهرمان شد و به لیگ برتر رسید و الان هم که در صدر جدول لیگ برتر هستیم. خدا را چه دیدید شاید در پایان فصل قهرمان هم شدیم تا رکورد ما در فوتبال افسانه‌ای شود. مگر همین تیم استقلال خوزستان دو فصل پیش چطوری قهرمان شد؟ کسی فکرش را می‌کرد که این تیم قهرمان شود؟

بازیکن بوشهری تیم پارس جم بیان داشت:

من از همین استان هستم و خودم را بازیکن بومی این تیم می‌دانم. اما به جز من دیگر بازیکنان غیر بومی و با تجربه مثل فروزان و نقی زاده هم که به این تیم آمدند از انتخاب شان رضایت دارند و اذعان دارند که انتخاب خوبی داشته‌اند.

ابراهیم صالحی در خصوص تماشاگران و هواداران این تیم اظهار داشت:

مردم جم حسابی فوتبالی هستند. آنها در این شهر کوچک تفریح دیگری ندارند و فوتبال را هم خوب بلد هستند. از تیم شان هم به بهترین شکل ممکن و در بالاترین سطح فرهنگی حمایت می‌کنند و می توانند یکی از عوامل موفقیت ما در این فصل باشند.

ابراهیم صالحی مهاجم پارس جم در خاتمه افزود:

می‌خواهم از مدیریت منطقه عسلویه و همچنین آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی نهایت تشکر را داشته باشم. اگر امروز این تیم موفقیتی را لمس می کند حاصل ماه ها زحمات شبانه روزی و بی شائبه این آقایان بوده است. همچنین از آقای تارتار هم تشکر می کنم که فضای خوبی را در تیم ایجاد کرده و باعث شده بازیکنان با همدلی در کنار هم باشند و با همه وجود برای موفقیت تیم تلاش کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36z7je

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرانچار در مورد اولیویرا ریسک نمی‌کند