تاریخ انتشار: 1396/05/20 20:32
کد خبر: 189564

هفته سوم، بدترین هفته استقلال تهران

تیم استقلال تهران امشب در حالی بازی هفته سوم خودش را انجام می‌دهد که ۳فصل متوالی است در این هفته مقابل حریفانش شکست می‌خورد.
هفته سوم، بدترین هفته استقلال تهران

 آخرین‌باری که استقلالی‌ها از بازی هفته سوم خودشان امتیاز گرفته‌اند به زمانی برمی‌گردد که فرهاد مجیدی و نکونام برای این تیم گل می‌زدند! این آمارها البته چیزی را اثبات نمی‌کند و آبی‌ها می‌توانند امشب تراکتورسازی را ببرند و از هفته سوم ۳امتیاز به جیب بزنند. درست مثل لیگ اول که مقابل همین تراکتورسازی بازی هفته سوم را برگزار کردند و با ۴گل به پیروزی رسیدند. بازی‌های هفته سوم آبی‌ها را در زیر مرور کنید.

   لیگ اول؛ استقلال ۴ – تراکتورسازی صفر

البته تراکتورسازی در آن سال‌ها به اندازه تراکتورسازی امروز مدعی نبود. آنها در پایان همین لیگ اول سقوط کردند و سال‌ها طول کشید تا برگردند.

  لیگ دوم؛ استقلال ۲ – سپاهان ۳

سپاهان در لیگ دوم با فرهاد کاظمی آمد و استقلال را در تهران برد. سپاهان در آن فصل ۹بازی از ۱۰بازی اول خودش را برد و در نهایت هم با اقتدار قهرمان شد.

  لیگ سوم؛ شموشک ۱ – استقلال ۲

یادش به‌خیر شموشک. این تیم خصوصی آخرین نماینده مازندران در سطح اول بود و البته در هفته سوم از لیگ سوم هیچ گزندی برای تیم قلعه‌نویی نداشت. این اولین فصل سرمربیگری قلعه در استقلال بود.

  لیگ چهارم؛ استقلال ۲ – فجر سپاسی ۱

روند بازی‌های پرگل استقلال در هفته‌های سوم ادامه پیدا کرد. آنها مقابل فجرسپاسی نیز، هم گل زدند و هم گل خوردند.

  لیگ پنجم؛ ملوان ۲ – استقلال ۳

و بالاخره فصلی که اولین قهرمانی قلعه‌نویی در لیگ به دست آمد. مازیار زارع با یک ضربه پنالتی ملوان را پیش انداخت اما ۲گل از سیاوش اکبرپور و یک‌گل‌به‌خودی از مدافع ملوان در فاصله دقایق ۳۵ تا ۵۳ کار را تمام کرد.

  لیگ ششم؛ استقلال ۳ – فجر سپاسی ۲

باز هم فجرسپاسی و باز هم ۳امتیاز برای استقلال. جالب اینکه گل سوم استقلال را علیرضا منصوریان زد و گل‌های فجر را امید روانخواه و مجتبی زارعی که بعدها به استقلال و پرسپولیس رفتند.

  لیگ هفتم؛ استقلال ۱ – مس کرمان ۱

استقلال در خانه‌اش داشت به مس می‌باخت که حمید شفیعی در دقیقه۸۲ گل نجات‌بخش را زد. حمید شفیعی را یادتان هست؟ جوان بود و خوشتیپ و گلزن و آینده‌دار. ولی درباره آینده‌اش سوال نکنید.

  لیگ هشتم؛ استقلال ۱- سپاهان ۱

استقلال این فصل را اصلا خوب شروع نکرد و در ۵بازی اول ۳باخت داشت. اما در پایان قهرمان شد.

  لیگ نهم؛ استقلال ۱ – فولاد صفر

رضا عنایتی در دقیقه۴۸ گل زد و مدافع عنوان قهرمانی فولاد را شکست داد. مرفاوی جانشین قلعه‌نویی شده بود و موفق به تکرار عنوان او نشد.

  لیگ دهم؛ ذوب‌آهن ۱ – استقلال ۱

فرهاد مجیدی استقلال را در اصفهان پیش انداخت اما سیدمحمد حسینی در دقیقه۷۹ بازی را به تساوی کشاند.

  لیگ یازدهم؛ مس ۱ – استقلال ۲

باز هم فرهاد مجیدی گل زد و اسماعیل شریفات حساب کار را دوبرابر کرد؛ فصلی که استقلال بخش زیادی از آن را در صدر بود اما در صدر نماند.

  لیگ دوازدهم؛ استقلال ۱ – ذوب‌آهن صفر

ذوب‌آهن ۳بار در هفته سوم حریف استقلال شده و فقط همین یک‌بار را شکست خورده است؛ با تک‌گل امین منوچهری در دقیقه۸۴.

  لیگ سیزدهم؛ فجرسپاسی ۲ – استقلال ۴

آخرین برد استقلال در هفته‌های سوم. آبی‌ها با ۴گل جواد نکونام، محمد قاضی، حنیف عمران‌زاده و فرهاد مجیدی فجر را شکست دادند.

  لیگ چهاردهم؛ سپاهان ۳ – استقلال ۱

میلاد فخرالدینی با یک شوت راه دور گل اول بازی را زد و استقلال از میزبانش پیش افتاد. اما زردها خواب بدی برای میهمان دیده بودند؛ با ۳گل از حاج‌صفی و مهدی شریفی و لوسیانو پریرا.

  لیگ پانزدهم؛ استقلال صفر – ذوب‌آهن ۲

اول احسان پهلوان و بعد مرتضی تبریزی. این دوبازیکن کاری کردند که استقلال بعد از دوبرد متوالی اولین باخت فصل را بپذیرد.

  لیگ شانزدهم؛ استقلال ۱ – صنعت‌نفت آبادان ۲

این یکی را که لابد همه یادشان هست. منصوریان در اولین سال حضورش روی نیمکت استقلال با گل علی قربانی منتظر اولین برد فصل بود اما رضا نوروزی و حسین بغلانی در ۵دقیقه آخر برزیل را برنده و استقلال را هللیوس کردند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4png9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و 36 دقیقه تا شکستن رکورد قبلی خود