تاریخ انتشار: 1396/05/20 21:17
کد خبر: 189552

تلاش پرسپولیس برای صدور مجوز نوراللهی تنها برای یک بازی

باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز بازی احمد نوراللهی در لیگ قهرمانان آسیا اقدام خواهد کرد.
تلاش پرسپولیس برای صدور مجوز نوراللهی تنها برای یک بازی

باشگاه پرسپولیس در لیست ارسالی خود به AFC نام احمد نوراللهی را نیز لحاظ کرده و این در شرایطی است که این بازیکن تا قبل از 29 شهریور بازیکن سرباز محسوب شده و نمی‌تواند برای سرخپوشان به میدان برود.

تنها راهی که اجازه می‌دهد نوراللهی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی کند صدور مجوز بازی از سوی اداره نظام وظیفه است. از آنجا که بازی پرسپولیس و الاهلی یک بازی ملی به حساب می‌آید و حریف سرخپوشان نیز عربستانی است، اگر باشگاه پرسپولیس رسما از اداره نظام وظیفه درخواست کند بعید نیست برای نوراللهی مجوز همراهی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قبل از پایان خدمتش صادر شود.

پیش از این باشگاه فولاد برای حضور بازیکنان سربازش از جمله سروش رفیعی، سروش سعیدی، شهاب کرمی و احمد عبدالله‌زاده در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (دیدار با الهلال) چنین درخواستی از اداره نظام وظیفه داشت و این اداره مجوز بازی بازیکنان محروم فولاد را در این بازی صادر کرد.

قرار است باشگاه پرسپولیس به زودی این درخواست را از اداره نظام وظیفه داشته باشد و احتمال صدور مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای هافبک آماده این روز‌های تمرینات پرسپولیس وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rakw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تایید فهرست 25 نفره بازیکنان پرسپولیس برای لیگ قهرمانان+ توضیحات درمورد عدم حضور اسم بشار رسن