تاریخ انتشار: 1396/05/21 01:15
کد خبر: 189508

این پرسپولیسی مرد محبوب سرمربی استقلال است

نفس راحت منصوریان بعد از پیروزی بر تراکتورسازی و محبوبیت مرد پرسپولیسی نزد علیمنصور.
این پرسپولیسی مرد محبوب سرمربی استقلال است

گل مجمدی- منصوریان

استقلال منصوریان در آستانه ورود به بحران قرار داشت و برد برابر تراکتورسازی گل‌محمدی، نفس راحتی برای سرمربی آبی‌ها بود تا به هفته‌های پیش رو با امیدواری بیشتری نگاه کند.

 استقلال با ستاره‌های پرتعداد در دو دیدار ابتدایی و به خصوص در دیدار خانگی برابر استقلال خوزستان نه چندان قدرتمند نتوانسته بود بازی قابل قبولی را نشان بدهد تا زمزمه‌های پنهانی باری برخورد سریع با نیمکت استقلال شنیده شود. خبرها می توانست بعد از ناکامی برابر تراکتورسازی جدی‌تر از قبل شود اما باز هم این یحیی گل‌محمدی بود که نقش ناجی منصوریان را اجرا کرد و در آستانه بحران دست آبی‌ها را گرفت و از قعر به بالا کشید. اگرچه این بالا کشیدن به قیمت سقوط خودش تمام شد.

مثل فصل قبل. استقلالی که در شش هفته ابتدایی حتی یک برد هم با منصوریان به دست نیاورده بود در هفته هفتم بازی خانگی برابر ذوب آهن یحیی را با برد و البته بازی‌ای دلچسب به پایان رساند تا منصوریان چند هفته‌ای خوشبختی را لمس کند و البته یحیی از ذوب آهن کنار گذاشته شود. حالا این شکست توانسته دوباره خوشبختی را برای منصوریان و استقلال به همراه بیاورد؛ اما درباره سرنوشت گل محمدی تفاوت‌هایی وجود دارد.

عکس: مجتبی قادری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqoya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی سومین شکست را تجربه خواهد کرد؟

استعدادی ناب بنام قائدی/ پاشوی کوچک را مراقب باشیم
منصوریان: قائدی یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران در چند سال اخیر است