تاریخ انتشار: 1396/05/24 07:56
کد خبر: 188867

کاظم شهریاری:فقط میتوانم بگویم بدشانسی دست از سر ما برنمی دارد

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که بازیکنان این تیم برای پیروزی مقابل نفت تهران هم قسم شده‌اند.

کاظم شهریاری درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال، اظهار داشت: در دیدار مقابل استقلال بازیکنان ما واقعاً بازی خوب و چشم‌نوازی را ارائه کردند، اما نتوانستند به نتیجه لازم برسند. این اتفاق در دو دیدار گذشته هم رخ داد. ما هر چقدر خوب بازی می‌کنیم به همان‌قدر بیشتر بدشانسی می‌آوریم. بدشانسی بخشی از فوتبال است، اما نمی‌دانم چرا دست از سر تراکتورسازی برنمی‌دارد.

وی افزود: همه بازیکنان بعد از بازی با استقلال گفتند که شرمنده هواداران هستند. شرمندگی ما و بازیکنان زمانی دو برابر می‌شود که هواداران بعد از بازی با استقلال بیشتر از 30 دقیقه در ورزشگاه می‌مانند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. تراکتورسازی از سه بازی خود امتیازی نگرفته و از لحاظ امتیازی شرایط خوبی ندارد، اما اینکه هواداران پس از باخت در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل، باز هم دست از تشویق نمی‌کشند، خیلی ارزشمند است. هواداران مطمئن باشند که ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که روند پیروزی‌های تیم از دیدار مقابل نفت تهران آغاز شود. البته در دیدار مقابل استقلال تهران هم بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. من بعد از بازی با سه کارشناس صحبت کردم و همگی گفتند که تراکتورسازی روان بازی می‌کند.

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی با اشاره به دیدار پیش‌روی این تیم مقابل نفت تهران، خاطرنشان کرد: نفت تهران تیم خوبی است و در دیدارهای گذشته‌اش هم عملکرد بدی نداشته. بازیکنان ما تشنه پیروزی هستند و برای گرفتن سه امتیاز این دیدار هم‌قسم شده‌اند. بچه‌ها می‌خواهند در این دیدار از خجالت پرشورها دربیایند و نخستین پیروزی‌شان را به آنها تقدیم کنند. از هواداران هم دعوت می‌کنم که همانند دیدارهای گذشته به حمایت خود از تراکتورسازی ادامه بدهند، چون آنها دلگرمی بازیکنان ما هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v96en

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی و علیمنصور؛ جنگ سکوها