تاریخ انتشار: 1396/05/24 13:33
کد خبر: 188805

آمار رویایی سرمربی سیاه جامگان در مقابل پرسپولیس

اکبر میثاقیان در هفته چهارم لیگ برتر برای شانزدهمین بار در دوران مربیگری در لیگ برتر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
آمار رویایی سرمربی سیاه جامگان در مقابل پرسپولیس

میثاقیان در حالی شانزدهمین تقابل خود با پرسپولیس را تجربه خواهد کرد که پیش از این با تیم های مختلفی از استان های مختلف روبروی پرسپولیس قرار گرفته و آمار قابل قبولی به جا گذاشته است. این مربی تا کنون با هفت تیم مختلف از ۶ استان کشور به مصاف پرسپولیس رفته است. در ادامه نگاهی به تقابل میثاقیان با تیم های مختلف در لیگ برتر با پرسپولیس خواهیم داشت.

میثاقیان در لیگ سوم با شموشک نوشهر در لیگ برتر حضور داشت. این مربی در بازی رفت با یک گل مغلوب پرسپولیس شد و بازی برگشت را هم ۲ بر یک به سرخپوشان واگذار کرد.

لیگ چهارم میثاقیان سرمربی ابومسلم بود که دیدار رفت را با یک گل پیروز شد اما بازی برگشت را ۳ بر ۲ واگذار کرد.

در لیگ پنجم تقابل میثاقیان به عنوان سرمربی ابومسلم با پرسپولیس حاصلی جز دو تساوی نداشت؛ تساوی یک بر یک در دیدار رفت، و نتیجه مساوی ۲ بر ۲ در بازی برگشت.

اما در لیگ برتر ششم میثاقیان در همان هفته اول به مصاف پرسپولیس دنیزلی رفت و این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کرد. البته این مربی پس از این بازی یعنی در همان هفته اول از سمت خود کناره گیری کرد. وی در ادامه هدایت راه آهن را بر عهده گرفت تا بار دیگر در همان نیم فصل اول با دنیزلی روبرو شود؛ این بار هم میثاقیان مربی سرشناس ترکیه ای را مغلوب کرد و با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. اما در دیدار برگشت پرسپولیس برابر راه آهن، دنیزلی یکی از باخت ها را جبران کرد و ۲ بر یک راه آهن را شکست داد.

در لیگ هفتم میثاقیان به کار خود در راه آهن ادامه داد و این بار هم مقابل پرسپولیس تسلیم نشد. در دیدار رفت، در حالیکه پرسپولیس قطبی چهار بازی ابتدایی فصل را پیروز شده بود، در هفته پنجم در سد میثاقیان متوقف شد و اولین امتیازات لیگ را از دست داد. در دیدار برگشت، مربی کارکشته راه آهن تیم قطبی، که در پایان فصل قهرمان لیگ شد، را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشت تا نشان دهد راه بازی با تیم های بزرگ را خوب می داند.

در لیگ برتر هشتم، میثاقیان با استقلال اهواز با یک گل مغلوب سرخپوشان شد و در نیم فصل دوم هم از این تیم جدا شده بود.

لیگ دهم میثاقیان سر از تبریز درآورد و مربی شهرداری تبریز شد؛ وی در تقابل با پرسپولیس دایی به تساوی یک بر یک رسید.  

لیگ دوازدهم آلومینیوم هرمزگان با یک گل مغلوب پرسپولیس شد.

و در آخرین تقابل میثاقیان با پرسپولیس که شاید حساس ترین آنها بود، در هفته پایانی لیگ برتر شانزدهم با سیاه جامگان مقابل این تیم ایستاد. تیم مشهدی که برای بقا در لیگ تنها به پیروزی در این بازی نیاز داشت، در پایان توانست با هدایت میثاقیان تیم قهرمان لیگ را با یک گل شکست دهد و در لیگ ماندنی شود.

در مجموع، میثاقیان از ۱۵ تقابل با پرسپولیس، به ۵ برد و ۴ مساوی دست یافته و ۶ بازی را هم واگذار کرده است. گفتنی است میثاقیان تنها یک بار به مربیان ایرانی پرسپولیس باخته که آن هم در لیگ هشتم برابر پرسپولیس با مربیگری افشین پیروانی بوده است. سایر باخت های میثاقیان به پرسپولیس در مقابل مربیان خارجی این تیم رقم خورده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agz7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی پرسپولیس- سیاه جامگان با حضور یک تماشاگر ویژه