تاریخ انتشار: 1396/05/24 14:49
کد خبر: 188784

رادوشوویچ: ما در پرسپولیس یک خانواده ایم؛ باید قبول کنیم بیرانوند بهترین است

رادوشوویچ: ما در پرسپولیس یک خانواده ایم؛ باید قبول کنیم بیرانوند بهترین است

بوژیدار رادوشویچ دو فصل است که در تیم پرسپولیس به عنوان دروازه‌بان دوم حضور دارد. در فصل گذشته هم وقتی در چند بازی فرصت پیدا کرد تا درون دروازه بایستد عملکرد قابل قبولی داشت. دروازه‌بانی که می‌گویند رابطه بسیار خوبی با بیرانوند دارد و بیرانوند از اینکه با او رقیب است احساس خوبی دارد چراکه رادوشویچ بدون حاشیه کار می‌کند.

 

در مورد بازی با نفت تهران و در کل سه بردی که پرسپولیس در شروع لیگ داشته چه نظری داری؟

بازی خیلی خوبی بود. مهم‌ترین موضوع برای ما این است که روند پیروزی‌های خود را حفظ کنیم که جلوی نفت این کار را انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم، البته با ارائه یک بازی خوب توانستیم نفت را ببریم. همه از دیدن این بازی لذت بردند.

 خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. نظرت در این باره چیست و کدام تیم‌ها را مدعی می‌دانی؟

پرسپولیس تیمی است که همیشه برای افتخار می‌جنگد و گزینه دیگری نداریم جز اینکه دوباره قهرمان ایران شویم. تیم‌های هم دیگری هستند که برای قهرمانی تلاش می‌کنند اما باید چند هفته بگذرد تا به طور دقیق در این باره صحبت کنیم.

 اینــکه مــی‌گــویند از نیمکت‌نشینی ناراحت نیستی، درست است؟ مگر می‌شود یک دروازه‌بان نیمکت‌نشین باشد و از این بابت ناراحت نباشد؟ تو الان دومین فصلی است که نیمکت‌نشین هستی، فکر نمی‌کنی افت کنی؟

همه یک تیم هستیم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم. بیرانوند هم بهترین گلر ایران است و عملکرد خوبی داشته است. در تیم پرسپولیس شرایطی حاکم است که ما همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

می‌گویند بیرانوند خیلی خوشحال است که رقیبی مثل تو دارد چراکه اصلا برایش مشکل ساز نیستی و حاشیه‌ای درست نمی‌کنی، واقعا این‌طوری هستی؟

من بازیکن پرسپولیس هستم. پیش از اینکه به پرسپولیس بیایم می‌دانستم به یکی از بزرگ‌ترن تیم‌های آسیا خواهم رفت اما الان احساس می‌کنم در یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا هستم. واقعا اینجا احساس خوبی دارم و همه اعم از هواداران، بازیکنان و کادر فنی مانند یک خانواده می‌مانیم و برای موفیقت تیم تلاش می‌کنیم. پرسپولیس هواداران دوست‌داشتنی دارد که ما را در همه موارد حمایت می‌کنند که این موضوع خیلی خوشحال‌کننده است. من با پرسپولیس قرارداد دارم و بازیکن این تیم هستم و از حضور در این تیم خوشحالم.

بازی با سیاه‌جامگان را چطور می‌بینی؟ فکر می‌کنی اولین بازی را در این فصل کی برای پرسپولیس انجام بدهی؟

هدف ما مشخص است. برای اینکه بتوانیم جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنیم باید راهمان را طی کنیم و همین روند پیروزی‌ها را حفظ کنیم و در این مسابقه نیز پیروز شویم. هواداران هم به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم با حمایت آنها روز خوبی را رقم بزنیم.

 هفته بعد هم به مصاف تیم الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا خواهید رفت. در این باره چه صحبتی داری؟

قدم به قدم پیش می‌رویم. فعلا یک مسابقه قبل از آن بازی پیش‌رو داریم ولی ما برای برد در هر مسابقه‌ای آماده هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnxm7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام لیست پرسپولیس توسط برانکو/ فرشاد احمدزاده نیست، منشا خط خورد

برانکو مجوز جدایی علیرضا بیرانوند را داد
در صورت صحت پیشنهاد فنرباغچه و پیشرفت این دروازه‌بان؛