تاریخ انتشار: 1395/04/20 18:56
کد خبر: 274660

تیم ایران در نخستین جدال برابر جزایر پاسیفیک

تیم ملی تنیس ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های تنیس دیویس کاپ آسیا (گروه سوم) به مصاف جزایر پاسیفیک می رود.
تیم ایران در نخستین جدال برابر جزایر پاسیفیک

 به گزارش فرتاک ورزشی، از فدراسیون تنیس، در پی برگزاری مسابقات تنیس دیویس کاپ، تنیسورهای ایران در گروه اول بازی ها با تیم های ترکمنستان، جزایر پاسیفیک و هنگ کنگ همگروه شدند و بر اساس اعلام سرداور، تیم ایران در روز نخست و از ساعت 10 صبح فردا ( 21 تیرماه ) به مصاف جزایر پاسیفیک می رود.

همچنین هنگ کنگ با ترکمنستان مسابقه می دهد و در گروه دوم نیز سنگاپور با قطر دیدار می کند؛ لبنان نیز به مصاف کامبوج می رود.

این مسابقات با حضور تیم های سقوط کننده از گروه 2 (ایران و لبنان)، تیم های حاضر در گروه 3 (ترکمنستان، هنگ کنگ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه 4 (جزایر پاسیفیک ، قطر و سنگاپور) برگزار می شود و 2 تیم برتر جواز حضور در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه را به دست می آورد.

انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، امیر والا معدنچی و محمد کارگران اروجی ترکیب تیم ملی تنیس کشورمان را در این رقابت ها تشکیل می دهند.

ماسیمو مورلی از ایتالیا دارای نشان طلا به عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارد و سونر سویر به عنوان مسئول هماهنگی داوران از ترکیه، روسلان تورسانف از ازبکستان به عنوان داور بی طرف، سامان حسنی داور نشان برنز، سیدعادل برقعی داور نشان برنز، شروین صفوی، امین مهدویان، سینا ابراهیمیان و مهدی ملک زاده نمایندگان نشان سفید کشورمان به عنوان داوران صندلی امر قضاوت را بر عهده خواهند داشت.

یاد آور می شود این رقابت ها از 21 تا 26 تیرماه در آکادمی بین الملی تنیس استقلال برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbeer

آخرین اخبار