تاریخ انتشار: 1395/04/22 18:43
کد خبر: 274282

کیانوش رستمی: استخدام قهرمانان آخرین خبر خوشی بود که می‌توانست قبل از المپیک داده شود

قهرمان وزنه برداری ایران و جهان گفت: تصویب آئین نامه استخدام قهرمانان در هیات دولت آخرین خبر خوشی بود که می توانست قبل از المپیک از جانب دکتر گودرزی داده شود.
کیانوش رستمی: استخدام قهرمانان آخرین خبر خوشی بود که می‌توانست قبل از المپیک داده شود

به گزارش گروه ورزش فرتاک ورزشی، کیانوش رستمی دارنده مدال نقره المپیک، درباره وضعیت معیشتی خود گفت: اکثر ورزشکارانی که در حیطه قهرمانی فعالیت می کنند شغلی ندارند و همین موضوع آینده آن ها را به خطر می اندازد و باعث می شود نتوانند تمرکز لازم را در تمرینات داشته باشند.

قهرمان وزنه برداری ایران و جهان، حمایت های وزیر ورزش و جوانان از ورزشکاران طی سه سال اخیر را قابل تقدیر دانست و گفت: تصویب آئین نامه استخدام قهرمانان در هیات دولت آخرین خبر خوشی بود که می توانست قبل از المپیک از جانب دکتر گودرزی داده شود.

 

وی ادامه داد:‌ دکتر گودرزی را نه به خاطر این اقدامات بلکه به خاطر حضورش در کنار ورزشکاران همیشه تحسین می کنم؛ خود من هر زمان که به وزیر نیاز داشتم در کنارم بوده و از حقم دفاع کرده است.

رستمی دغدغه شغلی را مهم ترین نیاز ورزشکاران دانست و گفت: با یاری مسئولان این مشکل مرتفع شد و امیدواریم در آینده، فکری به حال مسکن قهرمانانی که در پایتخت و سالیان سال در کنار تیم ملی فعالیت می کنند، شود.

این وزنه بردار ملی پوش در پایان، آخرین خواسته خود از وزیر ورزش و جوانان را تخصیص پاداش متناسب با مدال نقره المپیک پس از تغییر جایگاه سوم به دوم وی در المپیک لندن عنوان کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9bxl

آخرین اخبار