تاریخ انتشار: 1395/05/08 14:19
کد خبر: 271241

بهبودی مولایی ۹ تا ۱۲ماه زمان می‌برد

دکتر سید محمد قریشی پزشک جراح بهادر مولایی گفت: روند بهبودی کامل مولایی ۹ تا ۱۲ ماه زمان می برد و این فرایند با فیزیوتراپی تکمیل می شود.
بهبودی مولایی ۹ تا ۱۲ماه زمان می‌برد

 سید محمد قریشی متخصص ارتوپدی که جراحی بهادر مولایی وزنه بردار سنگین وزن را بر عهده داشت در خصوص این عمل جراحی تصریح کرد: شکستگی های لگن جزو شکستگی های بسیار مشکل و پرعارضه است و برای شخصی مثل بهادر که دارای حجم بدنی بزرگی است کار، سخت تر هم می شد. این عمل جراحی واقعا مشکل بود و شاید هر ارتوپدی دست به این کار نمی زد اما خدا را شاکریم که به تمام اهدافمان در این عمل جراحی دست پیدا کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که روند بهبودی مولایی چه مدت زمان می برد گفت: این شکستگی عارضه هایی دارد اما با توجه به آنچه من در این عمل دیدم امیدوارم وی پس از ۹ تا ۱۲ ماه به شرایط عادی خود برگردد.البته مولایی به فیزیوتراپی مناسب نیز نیاز دارد تا روند بهبودی اش را کامل کند.

قریشی در خصوص مدت زمان بستری ملی پوش وزنه برداری عنوان کرد: قصد داریم تا مولایی را تا زمان انجام فیزیوتراپی اولیه نگه داریم و وی حدود یک هفته دیگر مرخص خواهد شد.البته همین حالا نیز حال عمومی او خوب است. وی بعد از این عمل باید با استفاده از واکر یا دو عصا  راه می رفت اما به دلیل مصدومیت دست چپش این موضوع امکان پذیر نبود. اما بهادر انشاالله پس از سه ماه می تواند  راه برود.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkl8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرداخت پاداش 100 میلیون ریالی مسافران ریو

وزنه بردار فوق سنگین روسیه هم دوپینگی بود!
9 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛