تاریخ انتشار: 1395/05/29 19:27
کد خبر: 266796

یزدانی با اقتدار به فینال رسید/ اولین فینالیست کاروان کشتی ایران

حسن یزدانی کشتی گیر شایسته کشورمان در کشتی ما قبل فینال به مصاف حریفی از قزاقستان رفت و با غلبه بر این کشتی گیر به فینال رسید.
یزدانی با اقتدار به فینال رسید/  اولین فینالیست کاروان کشتی ایران

به گزارش سرویس کشتی فرتاک ورزشی، حسن یزدانی کشتی گیر شایسته کشورمان برای سومین کشتی خود که ما قبل از نهایی هم بود به مصاف حریف قزاقستانی رفت تا در صورت پیروزی بتواند به فینال راه یابد.

این کشتی در وزن 74 کیلو گرم برگزار می شود و رحیمی آمده بود تا با شکست این حریف به فینال رفته و اولین کشتی گیر ایرانی باشد که در المپیک ریو به فینال راه یافته باشد.

وقت اول: حسن یزدانی که به خوبی می دانست این کشتی برایش چقدر با اهمیت است سعی کرد با تفکر کشتی را ادامه دهد و توانست در اولین یورش کشتی گیر حریف را خاک کرد و دو امتیاز گرفت. و در ادامه نیز بازهم سرپا که بودند حریف را خاک کرد تا دو امتیاز دیگر بگیرد.

رحیمی این کشتی گیر شایسته ایرانی بازهم در سومین زیر گیری در حالی که یک دقیقه و ده ثانیه پیش رفته بود سومین زیر گیری را انجام داد و با خاک حریف ششمین امتیاز هم گرفت.

رحیمی بازهم زیر گرفت و دوبار حریف را خاک کرد. و در نهایت با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید تا اولین کشتی گیر ایرانی باشد که در المپیک ریو به فینال رسیده است..


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45e7dx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یزدانی؛ قدرت خود را حریفان نشان داد
در مسابقات کشتی المپیک ریو؛