تاریخ انتشار: 1395/05/31 19:07
المپیک ۲۰۱۶ – ریو
کد خبر: 266305

زمان مبارزه "یزدانی" با لهستان اعلام شد

رضا یزدانی آزادکار 97 کیلوگرم ایران که با ناداوری مقابل گازیموف آذربایجانی شکست خورده بود با توجه به راهیابی حریفش به فینال راهی مرحله شانس مجدد شد و در نخستین مصاف خود در این مرحله ساعت 20 و 23 دقیقه مقابل رادوسلاو باران از لهستان مصاف خواهد کرد. نفرات راه یافته به فینال اوزان 65 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ریو مشخص شدند.
زمان مبارزه "یزدانی" با لهستان اعلام شد

 به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، در ادامه رقابت‌های پایانی کشتی آزاد المپیک نمایندگان کشورهای آذربایجان راهی فینال اوزان 65 و 97 کیلوگرم شدند که البته این موفقیت آذربایجانی‌ها تنها به لطف ناداوری صورت گرفته در مقابل حریفانشان رقم خورد.

 

بر این اساس، طغرل عسگروف دارنده مدال طلای لندن و سوسلان رامونوف از روسیه فینال وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2016 را برگزار می‌کنند.
در فینال وزن 97 کیلوگرم این رقابت‌ها نیز ختاگ گازیموف از آذربایجان به مصاف کایل اسنایدر از آمریکا خواهد رفت.

 

رضا یزدانی آزادکار 97 کیلوگرم ایران که با ناداوری مقابل گازیموف آذربایجانی شکست خورده بود با توجه به راهیابی حریفش به فینال راهی مرحله شانس مجدد شد و در نخستین مصاف خود در این مرحله ساعت 20 و 23 دقیقه مقابل رادوسلاو باران از لهستان مصاف خواهد کرد.

 

دیگر نماینده ایران در روز پایانی این مسابقات میثم نصیری در وزن 65 کیلوگرم بود که با شکست مقابل حریف بلغاری خود در همان دور نخست حذف شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anapy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیئت ژوری حق یزدانی را خوردند/ فن یزدانی 2 امتیاز مسلم داشت