تاریخ انتشار: 1395/09/15 17:12
کد خبر: 244950

مهاجم های سلتیک و دورتموند رقیب سردار در لیورپول

مهاجم های سلتیک و دورتموند جلوتر از سردار، هدف باشگاه لیورپول در تعطیلات زمستانی هستند
مهاجم های سلتیک و دورتموند رقیب سردار در لیورپول

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم فوتبال لیورپول انگلیس دیروز در چهارچوب رقابت های لیگ برتر جزیره با نتیجه عجیب 4بر3 مغلوب بورن موث شد. بعد از این مسابقه صحبت های زیادی درباره مصدومیت های بازیکنان این تیم بندرنشین مطرح شد. 

دوری بلندمدت فیلیپه کوتینیو، مصدومیت دنیل استوریچ، روبرتو فرمینیو و آدام لالانا باعث شده تا یورگن کلوپ سخت به دنبال جذب این مهاجم در تعطیلات زمستانی باشد. این سرمربی آلمانی ضمن تایید این خبر اظهار داشت: متاسفانه مشکلات زیادی در خط حمله برای ما به وجود آمده است. بازی های زیادی در پیش رو داریم و باید جانشینان مناسبی انتخاب کنیم. سادیو مانه مهاجم سنگالی تیم ما هم در تعطیلات زمستانی برای همراهی تیم کشورش در رقابت های جام ملت های آفریقا از جمع ما جدا خواهد شد.

با این تفاسیر لیورپولی ها چند گزینه جدی را برای خرید در فصل زمستان زیر نظر گرفتند. در حالی که شنیده می شد سردار آزمون مهاجم ایرانی رستوف جدی ترین گزینه آنها برای این پست است اما تازه ترین اخبار نشان می دهد موسی دمبله مهاجم تیم سلتیک و کریستین پولیسیچ مهاجم تیم دورتمون جلوتر از سردار اصلی ترین هدف های لیورپول برای زمستان هستند.

بعد از این دوبازیکن سردار ازمون قرار دارد. مهاجم ایرانی روستوف سومین هدف لک لک ها است و باید دید سرانجام این بازیکن ایرانی به لیگ جزیره می پیوندد یا خیر. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2788gg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار، جذب زمستانی کلوپ!