تاریخ انتشار: 1395/10/06 19:57
محمدرضا زادمهر :
کد خبر: 240274

حیف است پرسپولیس از طاهری محروم شود

دکتر محمد رضا زادمهر که در 15 سال اخیر همراه جعفر کاشانی بیشترین حضور را در گروه مدیریتی پرسپولیس داشته است می گوید ؛حیف است پرسپولیس از وجود مدیری مثل طاهری محروم شود
حیف است پرسپولیس از طاهری محروم شود

این بحث را در مورد شایعه استعفای طاهری بیان می دارد ،شایعه ای که از مبحث رسیدن طاهری به سن بازنشستگی نشات گرفته است .

زادمهر افزود ؛همه ما از آقای کاشانی وبنده تا آقای طاهری ودیگران به قانون گردن می گذاریم اما باید گفت قانون نباید باعث دور شدن مدیران موفق از مدیریت های ورزش باشد ، چنان چه در جاهایی مثل کابینه دولت هم وزرای موفقی داریم که از سن بازنشستگی عبور کرده اند اما مدیر دولت حاضر نیست کشور را از مدیریت آنها محروم کند .

وی درباره طاهری افزود،بر آیند عملکرد آقای طاهری چه در بخش صنعت،چه در صندوق پیشکسوتان وچه در پرسپولیس از دید من مثبت بوده است .

زادمهر درباه نقل وانتقالات پرسپولیس می گوید ،با هیچ کس مذاکره نکرده ایم وحاضر نیستیم پیش از فصل نقل وانتقالات ،با کسی مذاکره کنیم ،اما درباره نقل وانتقالات تابع تصمیم ونظر آقای برانکو هستیم،چه درباره بازیکنان اوکراینی که برخی آنها را فاقد کیفیت لازم می دانند وچه درباره بازیکنانی که قصد داریم جذبشان کنیم.

وی اضافه کرد: درباره فهرست جدیدی عنوان می دارد ،بله آقای برانکو اسامی مردان مورد نیاز ومازاد را اعلام کرده ولی تا آغاز فصل نقل وانتقالات از ارائه نام آنها متاسفانه معذورم.

زادمهر عنوان کرد خوشحالیم که بازیکنانی را داریم که در نیم فصل برای ما اصلا هم بازی نکرده اند اما کیفیت تیم ما چنان خوب است که چنین بازیکنانی هم طالب دارند  واین نشان دهنده بهره مندی ما از یک تیم خوب وبا کیفیت است .امروز درباره شهاب زاهدی ومحمد رحمتی بحث شد واین 2 که از تیم های دیگر خواهان دارند احتمالا از جمع ما جدا خواهند شد .

زادمهر در پایان گفت :ما در 2 سال اخیر موفق بودیم چون هدف اولیه ما ایجاد آرامش در تیم بوده است .این آرامش به صورت 2 طرفه از جمع تیم به مدیریت واز مدیریت تا کادر فنی ونفرات تیم به طور یکنواخت،القا شده است حتی اسپانسر ما هم در مسیر رسیدن تیم به آرامش به مجموعه مدیریت باشگاه کمک کرده است .

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278a76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشک‌های نوراللهی، دور افتخار سرخپوشان و بی‌توجهی هواداران به طاهری/ افت فشار یک هوادار + عکس
حاشیه دیدار پرسپولیس و سیاه‌جامگان

مهاجم اسبق پرسپولیس، بازیگر شد
قرارداد سینمایی یک فوتبالیست؛