تاریخ انتشار: 1396/01/17 11:54
اختصاصی| حسرت نساجی شانزده ساله شد؛
کد خبر: 218998

مسگر هم نتوانست نساجی را لیگ برتری کند/ ببرها در قفس!

قدیمی ترین تیم استان مازندارن با قبول شکست در بازی امروز برابر پارس جنوبی همچنان در حسرت صعود به لیگ برتر باقی ماند.
مسگر هم نتوانست نساجی را لیگ برتری کند/ ببرها در قفس!

به گزارش فرتاک ورزشی، در هفته سی ام لیگ دسته یک، پارس جنوبی جم با دو گل برابر نساجی به پیروزی رسید ضمن زنده نگه داشتن امید صعودش به لیگ برتر این شانس را از قدیمی ترین و پرطرفدارترین تیم استان مازندران گرفت. نساجی در ابتدای فصل کار را با محمود فکری آغاز کرد اما در ادامه راه با مدیران باشگاه به مشکل خورد و جای خود را به مسگر ساروی داد.

ببرهای مازندرانی با ساروی نتایج نسبتا خوبی کسب کردند. اما مدیران باشگاه باز هم تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند و ساکت الهامی را جانشین ساروی کردند. نتایج الهامی آنقدر بد بود که ساروی دوباره به نساجی بازگشت و اما نتوانست نساجی را به رتبه های بالای جدول برساند. تغییرات پیاپی در کادر فنی این تیم ریشه دار باعث شد تا آن ها نتوانند به ثبات برسند و در طول فصل در میانه جدول حضور داشته باشند. 

نساجی، امروز و با قبول شکست برابر پارس جنوبی  شانس صعود به لیگ برتر را به کلی از دست داد و تنها یک معجزه می تواند آن ها را به لیگ برتر برساند. در چهار بازی باقی مانده دسته یک، نساجی باید چهار پیروزی به دست بیاورد و حریفان بالای جدولی حتی یک امتیاز هم کسب نکنند. با این تفاسیر نساجی مازندران برای شانزدهمین سال متوالی در حسرت صعود به لیگ برتر ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mo5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسگرساروی: رسمش است که با هواداران نساجی چنین برخوردی شود؟
سرمربی نساجی مازندران مطرح کرد؛

واکنش حسن نجفی بازیکن نساجی به اظهارات حسین مسگرساروی+عکس
اختصاصی| بعد از خبر فرتاک ورزشی رخ داد؛

لیست 21 نفره نساجی مقابل استقلال اهواز+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران مسگرساروی به خط شدند؛