تاریخ انتشار: 1396/01/06 14:10
کد خبر: 220974

چین با لیپی بسیار سرسخت شده است/اسلحه کی روش کارساز تر است یا تحول لیپی

اهالی فوتبال معتقدند نمایش چین مقابل کره جنوبی بسیار متفاوت است.
چین با لیپی بسیار سرسخت شده است/اسلحه کی روش کارساز تر است یا تحول لیپی

در محافل فوتبالی از مسابقه ایران_چین صحبت می شود.از تقابل میان کارلوس کی روش و لیپی از اسلحه های پنهان کی روش که در هر بازی رو می شود از اینکه گوچی،رضاییان،سیدجلال حسینی بازی می کنند یا خیر.

در این گزارش به آن می پردازیم:

 

اولین سوال که در فکر اهالی فوتبال مطرح است این است که باتوجه به اینکه صعود ایران تقریبا قطعی است آیا کی روش از نفرات نیمکت نشین یا جوان تر استفاده میکند؟جواب منفی است زیرا در چند سالی که کی روش در فوتبال ایران بوده بجز دیدارهای معدود و انگشت شمار سعی کرده است از بهترین ترکیب خود استفاده کند و در هربازی برای گمراهی حریف خود از یک یا چند تغییر استفاده کرده است‌.

 

در چند روز اخیر فرصتی برای کارهای تاکتیکی نبوده است اما مرد پرتقالی به شاگردانش روی ضربات ایستگاهی که شاگردان لیپی ارسال میکنند توصیه های ویژه ای کرده است.

6h4qhnIhf4YG

اما تغییراتی که در این بازی خواهد بود در چه پستی خواهد بود؟با توجه به نحوه بازی چین و نیاز مبرم به یک مهاجم با قدرت بدنی بالاتر و دوندگی بیشتر حضور گوچی یا امیری در این بازی بیشتر است واز بین طارمی،انصاری فر و آزمون یک بازیکن روی نیمکت مینشیند که احتمال نیمکت نشینی ستاره اول و دوم بیشتر از آزمون است‌.

 

در خط دفاعی همچنان گزینه روی میز سید جلال حسینی است که با توجه به اینکه در کنار تجربه بالای این بازیکن و خصوصیت منحصر به فرد این بازیکن در زدن ضربات اول تا روز ۷ فروردین کادر فنی منتظر وضعیت کشاله ران پای سید جلال حسینی میماند اگر حسینی به این بازی برسد.شاهد زوج سید جلال و پورعلی گنجی خواهیم بود و منتظری در دفاع راست انجام وظیفه میکند در غیر اینصورت سرمربی تیم ملی پلان بعدی یعنی زوج پورعلی گنجی و منتظری را در ترکیب قرار میدهد.

 

بازیکنی که بیشترین حاشیه امنیت را در ترکیب دارد سعید عزت الهی هافبک دفاعی با قدرت بدنی بالا قامت بلند و قدرت بازی سازی مناسب است.

 

با این جزئیات باید دید در عصر روز ۸ فروردین ۹۶ کی روش چه ترکیبی را روانه این دیدار میکند.

 

نویسنده: میثم سعادتی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mrmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی پرسپولیس با چند سورپرایزِ شاید جذاب شاید ترسناک!