تاریخ انتشار: 1395/06/31 15:21
کد خبر: 260202

در انتظار لغزش پروفسور!

بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس علی‌رغم نمایش نسبتاً قابل قبول سرخ‌ها در دربی ۸۳، زیر پوستی انتقاد از برانکو و نحوه بازی تیمش را آغاز کردند و پروژه‌ای را کلید زدند که اصولاً برای تمام سرمربیان پرسپولیس و استقلال رخ می‌دهد و استثنا هم ندارد
در انتظار لغزش پروفسور!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،به نظر می‌رسد حمایت برخی از پیشکسوتان سرخ و یا سکوت بعضی از آن‌ها، آتش زیر خاکستر است و هر لغزشی از سوی سرمربی پرسپولیس یا حتی اشتباهات فردی بازیکنان بهانه‌ای خواهد بود برای انتقاداتی که فعلاً لطیف است و البته به زودی تندتر خواهد شد.

انگار نشسته‌اند مچ‌گیری کنند و مو را از ماست بیرون بکشند و از برانکو تمام‌ شده بگویند. البته فعلاً پرسپولیس در بالای جدول است و نمی‌شود به راحتی لب به تندگویی باز کرد اما شک نکنید که لغزش بعدی برانکو، جملات تندتر این چند نفر را درپی خواهد داشت.

یاد حرف‌های علی‌منصور می‌افتیم که خود را در مواجهه با پیشکسوتان منتقد آبی تنها می‌دید با این حال سرمربی استقلال خوب می‌داند که در این مبارزه تنها نیست و برانکو نیز در شرایطی مشابه او مشغول کار است، با این تفاوت که برانکو راه عبور از چنین بحران‌هایی را خوب بلد است و گاهی اصلاً اهمیتی به این حرف‌ها نمی‌دهد.

چه بد که آن‌ها که خود را سرخ و آبی می‌دانند، راه آرامش را بر تیم‌شان می‌بندند و به خیال‌شان دلسوزی می‌کنند. قصد ما فقط حمایت چشم‌بسته از برانکو یا منصوریان نیست اما معتقدیم نباید به خاطر یک دستمال، قیصریه را به آتش کشید. موافقید؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nj8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پروفسور و نقشه هایی که برای دربی کشیده