تاریخ انتشار: 1396/06/24 23:27
کد خبر: 182902

دلخوشی این روزهای مجتبی جباری؛ عدم نتیجه گیری لوکا

این روزها شرایط مجتبی جباری اصلا خوب نیست. زیدان آسیا که ابتدای فصل بعد از چهارسال حضور در فوتبال قطر روی دوش هواداران به استقلال برگشت، فعلا نتوانسته انتظارات را برآورده کند.
دلخوشی این روزهای مجتبی جباری؛ عدم نتیجه گیری لوکا

طبعا وقتی تیمی مثل استقلال در 6 مسابقه فقط یک‌گل می‌زند، اصلی‌ترین پلی‌میکر این تیم هم ضعیف عمل کرده است. در این مدت نمایش‌های خود مجتبی در زمین هم چنگی به دل نزده و نشان داده او با روزهای اوجش فاصله کهکشانی دارد. البته جباری سعی می‌کند با مصاحبه‌های پرشمار و تعریف و تمجیدهای غلو شده از علیرضا منصوریان تا حدودی افت فنی‌اش را جبران کند اما خب همه از او پاس‌های تودر مهندسی‌شده انتظار دارند، نه مصاحبه‌های بلندبالای سفارشی!

در چنین وضعیت ناخوشایندی اما به نظر می‌رسد یکی از معدود دلخوشی‌های مجتبی جباری مربوط به نتیجه نگرفتن لوکا بوناچیچ در گسترش‌فولاد باشد! واقعیت این است که این دو نفر به هیچ‌وجه رابطه خوبی با هم ندارند. لوکا در دوره کوتاهی در الاهلی قطر مربی مجتبی جباری بوده است. او بعدها گفته بود با پژمان منتظری در تیمش رابطه خوبی داشت اما با مجتبی جباری نمی‌ساخت، چون جباری دنبال چیزهای دیگری بود! مجتبی هم که اساسا اهل شنیدن و تحمل کردن انتقاد نیست، به این مساله واکنش منفی نشان داده بود. مجتبی چندماه پیش لوکا بوناچیچ را یکی از ضعیف‌ترین مربیانی توصیف کرده بود که در عمرش دیده و البته ابراز امیدواری کرده بود امثال این مربی هرگز به ایران برنگردند. البته آرزوی جباری محقق نشد و لوکا ابتدای لیگ هفدهم با سرمربیگری گسترش‌فولاد به فوتبال کشورمان برگشت. او تا امروز نتایج بسیار بدی گرفته و این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده از اولین مربیان اخراجی لیگ هفدهم باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pzxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقلید باشگاه های بحران زده از راهکار غیر حرفه ای مدیران استقلال