تاریخ انتشار: 1396/09/30 17:17
کد خبر: 168302

از شفر حمایت کنید، حتی در صورت کسب چند نتیجه ضعیف

استقلال دیروز هم خوب بازی کرد، هم موقعیت‌های زیادی داشت و هم برنده شد و به نیمه‌نهایی جام‌حذفی رسید. آنچه مسلم است، با آمدن شفر روند حرکتی آبی‌ها بهتر شده و این تیم با برنامه‌تر و تکنیکی‌تر بازی می‌کند.
از شفر حمایت کنید، حتی در صورت کسب چند نتیجه ضعیف

 حالا بازیکنان استرس آنچنانی ندارند و می‌دانند در زمین مربی از آنها چه می‌خواهد. استقلال حتی اگر قهرمان جام‌حذفی نشود، تیمی باشخصیت نشان داده که در حد و اندازه‌های نامش بازی می‌کند. مثل روز بازی با سپاهان و همین بازی دیروز که تیم لیگ یکی ایرانجوان هم خوب بازی کرد و کلی انگیزه داشت.

در استقلال شفر با اینکه روی دفاع یوونتوس تحقیق نشده اما نشانه‌های مثبتی در ساختار دفاعی دیده می‌شود و حداقل اینکه آبی‌ها با هر حمله‌ای گل نمی‌خورند. حتی در فاز هجومی هم استقلال شخصیت پیدا کرده و به دفعات پاس‌های متعدد در یک‌سوم دفاعی حریف رد و بدل می‌شود.

وینفرد شفر شاید بهترین گزینه خارجی برای استقلال نبود اما انصافاً در این مدت کارهای مثبتی کرده و در یک کلام یک «استقلال باشخصیت» ساخته است. طبعاً در چنین روزهایی حمایت از شفر کار راحتی است و همه این کار را انجام می‌دهند اما مهم آن است که مدیران استقلال در روزهای سخت- که شاید باز هم تیم باخت بدهد- پشت شفر بایستند و از او حمایت کنند. آنها باید به این مهم جواب بدهند که بعد از شفر چه کسی می‌آید؟ یکی مثل مربیان تکراری و امتحان پس داده قبلی یا یک مربی بزرگتر از شفر؟

اگر مربی بزرگتر از شفر می‌خواستند و یا می‌توانستند جذب کنند که تا حالا این کار را کرده بودند، پس حالا که شفر آمده و خوب هم کار کرده، عقل و منطق حکم می‌کند حداقل تا آخر قراردادش- حتی در صورت کسب چند نتیجه ضعیف- از او حمایت و بستر لازم برای ادامه کارش فراهم شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27x55v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 منتظر یک نیم فصل خوب از سرور جپاروف و استقلال باشید