تاریخ انتشار: 1395/12/08 00:47
دروازه بان نساجی مطرح کرد؛
کد خبر: 226777

نعمتی: مهمتر از بازی کردن من، موفقیت نساجی است

نساجی مازندران پس از چهار هفته ناکامی توانست تیم مس رفسنجانی که در دور برگشت رقابت های لیگ آزادگان تنها یک شکست را تجربه کرده بود با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. یکی از بازیکنان تاثیرگذار نساجی در این بازی محمد علی نعمتی، گلر اتیم بود که پس از هفته ها دوباره فرصت بازی پیدا کرده بود.
نعمتی: مهمتر از بازی کردن من، موفقیت نساجی است

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد علی نعمتی، دروازه بان نساجی مازندران در مورد شرایط این دیدار گفت: ما می دانستیم که بازی بسیار سختی پیش رو داریم و از آن طرف به دلیل عدم نتیجه گیری در چهار بازی گذشته باید این مسابقه را با برد به پایان می رساندیم. به همین دلیل بچه ها از نیمکت تا بازیکنانی که در زمین حضور داشتند با هم هم قسم شده بودیم که این دیدار را با برد به پایان برسانیم که خدا رو شکر به این مهم دست یافتیم. 

نعمتی در مورد اینکه پس از هفته ها دوباره فرصت بازی به او داده شد گفت: خب این نظر کادر فنی بود و خدا رو شکر توانستم جواب اعتماد آنها را بدهم ولی در مجموع اصلا برایم مهم نیست که من، وحید یا امین درون دروازه قرار بگیریم و مهم پیروزی و نتیجه گیری نساجی است.

گلر نساجی با بیان اینکه از هواداران می خواهم مانند همیشه صبور باشند ادامه داد: هواداران نباید با یک باخت ناامید شوند زیرا همانطور که می بینید رقابت در بالای جدول بسیار زیاد است و با یک برد یا باخت جایگاه تیم ها در جدول چند پله تغییر می کند. هنوز 9 هفته دیگر باقی مانده و انشاله با کمک این هواداران سال 95 و اوایل سال 96 برای همه ما سال خوبی باشد و بتوانیم دست در دست هم به لیگ برتر صعود کنیم.

نعمتی در مورد اینکه نساجی هنوز هم شانس صعود دارد گفت: بله، ما اگر کمی خوش شانس تر بودیم و از چهار بازی قبل امتیاز می گرفتیم الان مدعی اصلی صعود بودیم ولی هنوز هم جزو بخت های اول صعود هستیم و اگر اهواز را با سه امتیاز ترک کنیم من فکر می کنم بیش از نیمی از راه صعود را طی کرده ایم.

درازه بان نساجی در پایان افزود: از کادر فنی سپاسگذارم که بالاخره به من اعتماد کردند و خداروشکر توانستم جواب اعتمادشان را بدهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5lky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی در جنوب هم هت‌تریک می‌کند؟
اختصاصی| کار سخت یاران مسگرساروی در اهواز؛