تاریخ انتشار: 1397/02/21 15:52
کد خبر: 148353

سوالاتی بی جواب برای اهالی فوتبال خوزستان

تمامی کاندیدا های ریاست هیات فوتبال از جمله شخص آقای طالقانی شریف و بزرگوارند.
سوالاتی بی جواب برای اهالی فوتبال خوزستان

 اما خواهشمندیم که ایشان جهت شفاف سازی اذهان عمومی، هر چه سریع تر گزارشی مبسوط از عملکرد چندین ساله خویش را بصورت تماما مستند در گروه ها و فضای مجازی قرار دهد که مثلا طی این مدت چقدر بودجه و از چه طرقی به هیات فوتبال استان تزریق شده و ایشان و مجموعه اش این بودجه را در کدام بخش ها هزینه کرده اند؟

چقدر از این بودجه و وقت هیات فوتبال صرف فوتبال پایه، مربیان فوتبال پایه و بطور کلی کمک به مدارس فوتبال و .....شده است؟

چقدر از این بودجه برای آموزش مربیان هزینه شده و با ورود ایشان تعداد مربیان دارای مدرک D آسیا تا A آسیا چقدر افزایش داشته اند؟

ایشان طی این سالها برای مشغول به کار شدن مربیان دارای مدرک چه کارهایی انجام داده اند؟ آیا هدف صرفا برگزاری کلاس و ارائه گزارش بوده یا اینکه برای این مربیان دارای مدرک کاری هم از پیش برده اند؟

ایشان برای تشکیل یک یا چند آکادمی پیشرفته در مهد فوتبال استان طی این مدت چه اقداماتی انجام داده اند؟

ایشان طی این چند سال چه توجهاتی به پیشکسوتان و افتخار آفرینانی که در فقر و فلاکت به سر می برند نموده و آیا توانسته اند از پتانسیل تمامی مدرسان و پیشکسوتان صاحب نظر استفاده کنند؟ اگر بوده چگونه و با چه راهکاری و با کدام ادله؟

ایشان برای احیای تیم های قدیمی استان و زمین های فوتبال رو به تخریب و...چه اقداماتی را انجام داده اند؟ ایشان در جذب اسپانسر برای تیم های استان که در تنگنا هستند چه اقداماتی انجام داده است؟ ایشان برای کاهش ورودی مسابقات در رده های مختلف باشگاه های استان چه کارهایی کرده است؟ ایشان برای برخورد با مدیران مدارس فوتبال خاطی و مربیان و بازیکنان خاطی چه اقدامات انضباطی و چه جرائمی را در نظر گرفته و چه بازخوردی دریافت داشته است؟

در جلسات خصوصی و عمومی در هیات فوتبال استان کدامیک از پیشکسوتان، صاحب نظران و اهالی فن حضور داشته اند و چه راهکار هایی برای ارتقا فوتبال استان از این عزیزان خواسته اند و کدامیک را عملی نموده اند؟ چگونه؟ ایشان برای پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال لیگ های مختلف چه مکاتبات و جلساتی با صدا و سیمای استان داشته اند و نتیجه چه بوده است؟

ایشان برای وجود یک برنامه علمی فوتبالی در صدا و سیمای استان چه رایزنی هایی کرده اند؟ پاسخ صدا و سیما چه بوده و جناب چه پیگیری هایی کرده اند؟ ایشان برای اعاده حق تیم های مختلف و مظلوم استان در مسابقات کشوری چه اقداماتی انجام داده و چه نتایجی گرفته اند؟ نحوه تعامل ایشان با باشگاه های بزرگ استان برای استفاده از تمامی پتانسیل بازیکنان جوان استان چگونه بوده و چه جلساتی را با این عزیزان داشته است؟ نتیجه چه بوده است؟

نحوه چینش اهالی هیات فوتبال از جانب ایشان بر اساس چه رزومه و چه نوع انتخاب یا انتصابی بوده و آیا ایشان کادری را که انتخاب نموده اند، شایسته ترین بوده و از نظر سواد، مدرک، تجربه و ...بالاتر و بهتر از آنها در استان وجود نداشته است؟ اگر بوده چرا ایشان طی این مدت از وجود آنها استفاده نکرده اند؟

ایشان برای مشکلات معیشتی پیشکسوتان و بیمه کردن آنها چه مکاتبات و رایزنی هایی با فدراسیون فوتبال داشته اند؟ ایشان برای معیشت و حمایت از مربیان بازیکن ساز استان چه تدابیری داشته و تا چه حدی از وجود آنها و دسترنج آنها برای فوتبال استان بهره جسته است؟ در آن زمانی که ایشان رییس هیات فوتبال شدند، چند داور و کمک داور در لیگ های دسته 3 تا لیگ برتر کشور حضور داشتند و اکنون تعدادشان چقدر شده است؟ آیا این سیر نزولی بوده یا صعودی؟ چرا؟

ایشان چه فعالیت ها و امکاناتی برای فوتبال پایه در نظر داشته و فوتبال پایه را از کجا به کجا رسانده و چه تغییراتی در ساختار قدیمی آن ایجاد نموده اند؟ ایشان برای کمک به فوتبال محلات از جمله امکانات و حمایت مادی و معنوی چه عملکردی داشته اند؟ ایشان برای قهرمانان ورزشی و مربیان پرافتخار استان چه خدماتی را ارائه نموده اند؟

برای داوری استان طی این مدت چه کاری کرده اند؟ چرا تعداد داوران و کمک داوران استان خوزستان درصد ناچیزی از تعداد تیم های استان است؟ مشکل کجا بوده؟ طی این سالها چه کمک های مادی و معنوی به داوری استان نموده اند؟

اینها بخشی از سوالات این حقیر از ایشان است و خواهشمندم که خود ایشان_نه بقیه دوستان و همکاران_با ارائه سند، مدرک، عکس و فیلم توضیحاتی برای علاقمندان مطرح نموده تا ما بیش از پیش بدانیم و یقین حاصل کنیم که ایشان برای فوتبال استان طی این مدت چه خدماتی ارائه نموده تا بتوانیم حمایتی موثرتر از ایشان نماییم.

ضمنا از ایشان انتظار داریم پس از ارائه گزارشی کامل که حق مسلم اهالی مهد فوتبال کشور است، بصورت خیلی شفاف و صریح در محضر اهالی فوتبال عرض نمایند که اگر قرار باشد مجددا رییس هیات فوتبال شوند، قصد دارند چه خدماتی در بعد ورزش فوتبال استان انجام داده و چه اهدافی در پیش دارند؟ آیا از مدت ها قبل در این خصوص اندیشیده اند و طرح هایی جهت ارائه به اهالی فوتبال دارند یا خیر؟ اگر دارند که ارائه نمایند.

ضمن اینکه خواهشمندیم ایشان صادقانه ایرادات کاری خویش طی مدت تصدی این پست را بیان نموده تا خدای ناکرده ابهامی برای اهالی فوتبال باقی نماند.

بی صبرانه منتظر پاسخ های این مرد زحمتکش هستیم. بدون شک سکوت در این زمینه حاوی نکات مهمی برای اهالی فوتبال خواهد بود. باز هم به نوبه خودم از زحمات چندین ساله این مرد بزرگ تشکر نموده و از درگاه خدا برایش سلامتی و موفقیت بیشتر را خواستارم.

نویسنده: محسن بابادی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8kgl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسئولین استان خوزستان؛ مگر ماهشهر جز این استان نیست؟