تاریخ انتشار: 1396/05/16 14:29
کد خبر: 190553

شانس کم گادوین منشا برای آقای گلی

شانس کم گادوین منشا برای آقای گلی

گادوین منشا فصل قبل در پیکان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و از بهترین های لیگ بود.

او توانست با پیراهن پیکان که کمتر صاحب موقعیت گلزنی می شد 15 گل به ثمر رساند و بعد از طارمی بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

برانکو خیلی سریع به جذب منشا علاقمند شد و در نهایت هم این بازیکن نخستین خرید سرخ پوشان لقب گرفت. طبیعی است که در پرسپولیس وضعیت برای منشا بهتر شود و این بازیکن با توجه به فوتبالی هجومی که سرخ پوشان به نمایش می گذارند بیشتر در موقعیت گلزنی قرار گیرد اما به نظر می رسد که او در کسب عنوان آقای گلی موفق نشود.

در پرسپولیس بیشتر توپ ها در خط حمله به طارمی ختم می شود. بازیساز اصلی سرخ پوشان محسن مسلمان است که رابطه بسیار دوستانه ای با طارمی دارد و طبیعی است که او دوست داشته باشد تا این بازیکن عنوان آقای گلی را به دست آورد.

با توجه به اینکه طارمی دو فصل پیاپی آقای گل شده است این فصل هم انگیزه بالایی برای کسب این عنوان خواهد داشت و از مصاحبه های بازیکنان پرسپولیس کاملا روشن است که آنها دوست دارند تا بار دیگر طارمی این عنوان را به دست آورد.

با وجود آنکه هواداران پرسپولیس بی صبرانه در انتظار زوج طارمی و منشا بودند اما آمار آنها در دیدار برابر تراکتور سازی به خوبی نشان می دهد که این دو بازیکن علاقه ای برای پاس دادن به همدیگر ندارند تا جایکه در 65 دقیقه تنها یک پاس به همدیگر دادند و این به خوبی نشان می دهد که زوج موفقی نخواهند شد.

شاید برانکو تصور می کرد که طارمی در تابستان جدا می شود و منشا ستاره خط حمله تیمش خواهد شد اما پیش بینی او درست از آب درنیامد و طارمی هم در سرخ پوشان باقی ماند.

با توجه به علاقه برانکو به طارمی و البته رابطه صمیمی بازیکنان پرسپولیس با طارمی و مهم تر از همه علاقه زیادی طارمی به بازی انفرادی و خودخواهانه بعید به نظر می رسد که بازیکنی مانند منشا هر چند که توانایی های بسیار بالایی دارد اما در نهایت بتواند عنوان آقای گلی را به دست آورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ag7nk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای گل پسر واقعی برانکو در پرسپولیس!